Apple môže na YouTube viac ako normálny smrteľník

0
Apple môže na YouTube viac ako normálny smrteľník - svetapple.sk

YouTube je v podstate najväčšia, najznámejšia a určite aj najpopulárnejšia video knižnica na svete. Táto sieť, ktorá spadá pod krídla spoločnosti Google obsahuje obrovské množstvo obsahu nie len od vlogerov ale aj od spoločností akou je napríklad Apple. Je to perfektný spôsob reklamy. Najnovšia sa ale akosi ukázalo, že v jablkovej spoločnosti majú trošku iné „právomoci“ ako kdekoľvek inde. Toto bežný smrteľník urobiť nemôže. 

Chyba v reklame

Apple predstavilo len prednedávnom reklamu pre svoj iPhone X, v ktorej je naznačené to, ako vlastne funguje Face ID v praxi. Počas tejto reklamy sa ale vo videu objavila skutočne nepekná chyba, kedy sa text v reklame zobrazil o čosi skôr ako bublina. Jednoducho zlá animácia, ktorú si všimol nejeden používateľ a taktiež mnohí známi YouTuberi.

Zvyčajne sa takéto chyby v reklamách už neriešia. Najmä keď sú raz nahrané napríklad na YouTube. Druhý spôsob, ako problém vyriešiť je ten, že sa video jednoducho celé stiahne a následne nahrá znova (alebo sa nenahrá a na všetko sa rýchlo zabudne). V tomto prípade ale jablková spoločnosť využila tretí spôsob a ten nie je tak úplne tradičný. Chyba v reklame totižto zmizla.

Ako sa ukazuje, Apple zareagoval naozaj promptne a celú scénu v postate natočil znova. Všetko je to pekne vidieť aj na fotke nižšie, kde je telefón držaný odlišným spôsobom a taktiež sa líšia napríklad aj farby v oboch videách.

video sa zrazu líši - svetapple.sk

video sa zrazu líši – svetapple.sk

Možno, že to mnohým nepríde zvláštne, no dôležité je podotknúť, že YouTube neumožňuje dodatočnú editáciu videa v takej forme, v akej to umožnil spoločnosti Apple. Video totižto nebolo nahraté znova. Ostalo na úplne totožnej adrese, na ktorej je dnes a taktiež mu ostali všetky pozretia. Otázka teraz ostáva taká, prečo má práve Apple iné právomoci ako ostatní používatelia tejto webovej video knižnice. Taktiež je zaujímavé opýtať sa, či to nebolo od YouTube príliš.

Akonáhle kompetentní pristúpili na tento krok, mali si hneď uvedomiť, že môže byť kontraproduktívny a komunita si ho okamžite všimne. Podrobne to je povedané aj vo videu nižšie. Posledné video potom zachytáva samotnú reklamu v novej verzii. Čo si o tom myslíš urobili v YouTube chybu tým, že udelili výnimku veľkej spoločnosti? O svoje názory sa podeľte v komentároch.

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 19 rokov a v súčasnosti som študentom štvrtého ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk