Produkty, ktoré Apple dennodenne predáva sú populárne po celom svete. Používatelia, ktorí sú zvkynutí už ani nerozmýšľajú nad ich úplnou inováciou ale skrátka si ich kúpia, pretože chcú mať to najnovšie, čo práve Apple vydalo do sveta. Nehovoriac o tom, že už veľa produktov doma majú. V USA nájdeme u viac ako polovice obyvateľstva aspoň jeden produkt od Apple! 

64%

Možno to neznie až tak magicky ale v skutočnosti ide o neskutočné čísla. V USA žije zhruba 320 miliónov obyvateľov a viac ako polovica z nich má doma aspoň jedno zariadenie od Apple. Konkrétne hovoríme o 64% čo je minimálne veľmi slušné. Dôležité je podotknúť aj to, že podobný prieskum robilo CNBC už v minulosti. Písal sa rok 2012 a vtedy malo doma aspoň jeden Apple produkt 50% obyvateľov Ameriky. Na jednu rodinu to vtedy vychádzalo zhruba na 1,6 produktu. Za tie roky si ale Apple poriadne prilepšilo. Posledný údaj so 64% totiž hovorí aj to, že v jednej rodine nájdeme až 2,6 produktu! 14% za 5 rokov možno neznie ako rapídny nárast ale pri takýchto číslach už nič rapídne nemôžme očakávať.

Je to logické. Obrovské množstvo Američanov, ktorí nemajú žiaden produkt (36%) môžu byť napríklad deti alebo dôchodcovia. Netvrdíme, že každý musí mať silou mocou iPod, iPad, iPhone alebo Mac, no skrátka určitá časť obyvateľstva takéto technológie nepoužíva, lebo to nevie. Zvyšok dáva prednosť výrobkom od konkurencie. Podľa štatistík sa dokonca podarilo vypočítať aj to, že bohatší Američania majú nejaký Apple produkt až v 87%. Tu vraj zo štatistiky vychádza 4,7 Apple produktu na rodinu. Bohatší Američan = príjem na 100 000 USD ročne. Ako si na tom ty?

Apple - svetapple.sk

 

Prečítajte si tiež  Bonus ako z rozprávky: Pozrite sa ako Apple motivuje zamestnancov, aby neodišli ku konkurencii
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.