Spoločnosť Apple zaznamenala tento rok v Číne rekordné predaje a iPhony 6 tu išli „na dračku“ viac, ako napríklad v Amerike. Práve preto musí Apple venovať tomuto trhu viacej pozornosti. Okrem toho, že spoločnosť tu začala budovať nové obchody Apple Store, vznikla aj nová reklama venovaná dôležitému sviatku, čínskemu Novému roku, a je veľmi podobná Vianočnej reklame „The Song“.

Čínska verzia „The Song“?

V skutočnosti ide o veľmi jednoduchú no zároveň podarenú reklamu, kedy vnučka vytvorí pomocou Macbooku Air spomienkovú pesničku pre svoju starú mamu, ktorá si ju následne prehrá na iPade. Práve preto je jasné, že Apple sa držalo najmä tohtoročnej Vianočnej reklamy „The Song“, ktorá vyšla tesne pred týmto sviatkom.

Nová Čínska reklama však oslavuje iný sviatok, čínsky Nový rok, vďaka čomu si Apple v Číne určite opäť prilepší na popularite. Okrem toho otvára v Číne vo veľkom aj predajne Apple Store a produkty, ktoré vznikajú v laboratóriach spoločnosti sú značne ovplyvnené záujmom tohto trhu. Je dokonca možné, že väčšie displeje sme dostali vďaka Číne, čo sa určite veľmi vyplatilo!

Reklamu si môžte pozrieť na oficiálnych Čínskych stránkach Apple priamo TU.

Čínska Apple reklama - svetapple.sk
Čínska Apple reklama – svetapple.sk
Prečítajte si tiež  Toľkoto zarobil šéf Apple Tim Cook v roku 2019.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.