Asphalt 8 poznáme už dlhší čas, približne jeden a pol roka. Táto hra je pre vás ako stvorená, ak máte radi rýchlosť a rýchle, drahé a luxusné autá. Aplikácia aj napriek tomu, že už je na trhu dlho, má veľmi veľa pravidelných aktualizácií. Je to hra na dlhšie chvíle. Vzhľadom na to, že ide o free-to-play treba počítať s ďalšími in app nákupmi.

Grafika

Vzhľadom na vek hry je grafika na veľmi dobrej úrovni. Vek hry sa ne nej neprejaví. V hre nájdete množstvo odleskov, svetelných efektov, vynikajúcu ostrosť, kvalitné textúry. Vznikajúcu grafiku si budete užívať počas dňa aj počas noci, keďže hra sa odohráva v rôznych častachi dňa. Grafika je veľmi dobrá, to znamená, že sa môže porovnávať so staršími konzolovými či počítačovými hrami a aj vďaka nej vás  úplne vtiahne do deja.

Ovládanie

Hra sa ovláda pomocou gyroskopu ako väčšina ostatných závodných hier. Na displeji ovládate brzdenie alebo pridávanie nitra. Ak sa vám však toto ovládanie nebude pozdávať, alebo nebude vyhovovať vášmu hernému štýlu, môžte si ho zmeniť v nastaveniach. Ovládanie je podľa nášho názoru na veľmi vysokej úrovni. Určite bude vyhovovať aj vám.

Zoznam áut

V tejto hre nájdeme vozidlá od najlacnejších hot-hatchov, ako Renault Clio RS, cez drahé superšporty ako Lamborghini Aventador až po dizajnérske štúdie Mercedesu, Citroenu a dalšich iných. Autá sú rozdelené do piatich kategórii. Každá kategória ma vlastné špecifické písmeno podľa toho aké autá sa v nej nachádzajú. To znamená že aj vy si nájdete svoje auto, ktoré máte najradšej.

Herné módy

V hre sa nachádza množstvo herných módov, z ktorých si určite aj vy vyberiete ten najobľúbenejší. Medzi naše najobľúbenejšie patria Elimination, Knockdown a Classic. Okrem iného tu nájdete aj módy  Versus, Infected a Gate drift. Šesť herných módov vám zaručí, že sa určite nebudete nudiť. Medzi módy patrí aj Multiplazer, ktorý vám umožní pretekať s ľuďmi z celého sveta a môžte s nimi bojovať o výhry v podobe peňazí alebo áut.

Herný svet

Je veľmi rozsiahly, pohybujete sa v podstate po celom svete. V hre sa nachádzajú aj rôzne pamiatky ako napríklad Veľký čínsky múr. Hra má celkovo 13 lokalít , v ktorých sa nachádza celkovo 31 závodných  tratí. Napríklad Benátky, Londýn, Alpy či iné svetové lokality. Aj keď trate nie sú kópie reálnych tratí, ale určite vás bude baviť množstvo roviniek, zákrut, prekážok a skokov, na ktorých môžte zbierať nitro na dobehnutie vašich protivníkov.

Prečítajte si tiež  iPhone 14 dostane ešte lepšiu výdrž batérie a takisto rýchlejšiu Wi-Fi

Hru hodnotíme ako veľmi dobrú zábavku na dlhé chvíle, akými sú napríklad cestovanie či sedenie na záchode. ( 😀 ) Naše hodnotenie nie  je najvyššie ale je to slušných 8 bodov z 10.

Ak sa vám táto aplikácia zapáčila, môžte si ju stiahnuť tu: (Asphalt 8: Airborne – Gameloft)

Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.