Pokiaľ ste veľký hráč a často prechádzate AppStore s tým, že pátrate po tom najlepšom, čo si do svojho iPhonu, poprípade iPadu môžte nainštalovať, prinášame vám niečo, čoho kúpu určite neoľutujete! Jedná sa konkrétne o Infinity Blade III a ide, minimálne podľa nášho subjektívneho názoru, o jednu z TOP 10 hier, ktoré sa kedy v AppStore objavili!

Infinity Blade III

Rozhodli sme sa, že pre vás pripravíme stručnú recenziu ďalšej skvelej hry, ktorá sa nazýva Infinity Blade III a určite ju množstvo z vás pozná poprípade o nej minimálne počulo. Táto hra si vás získa ako svojim príbehom tak aj naozaj atraktívnym ovládaním, grafikou a samozrejme všetkým čo ponúka. Okrem toho, že sa v hre nachádzajú rozsiahle 3D animácie, ktoré sú interaktívne, objavíte naozaj skvelé boje proti rôznym „príšerám“. Poďme teda na to!

Grafika

Začneme grafikou, ktorá je v prípade hier či už na počítači, konzolách alebo mobilných zariadeniach častokrát kľúčová. Infinity Blade III je hra, ktorá vznikala práve pre iPhone a tak sa netreba čudovať, že je hra dokonalo optimalizovaná a dokáže využiť plný potenciál tohto zariadenia v oblasti grafiky. Okrem naozaj zaujímavých postáv alebo lepšie povedané netvorov, proti ktorým bojujete sa tu nachádza množstvo prepracovaných textúr, tieňov a samozrejme odleskov. Mnohí odborníci, ktorí hru testovali, povedali, že ide o hru, ktorá ponúka jednu z najkrajších grafík pre mobilné zariadenia a čo sa týka nášho názoru, ten je s ich názorom takmer totožný!

Ovládanie

Infinity Blade III nie je hra, ktorá ponúka otvorený svet. Áno vy síce prechádzate rôznymi cestami, no primárne bojujete a o tom je celá hra. Boje, ktorými prechádzate rôzne levely sú stále náročnejšie a vy musíte vylepšovať svoje zbrane poprípade brnenie, na to aby ste dokázali porážať vašich súperov. Ovládanie je maximálne jednoduché a dostane sa doň úplne každý. Autori skrátka dokázali vytvoriť hru, ktorá využíva plný potenciál vášho displeja.

Infinity Blade III - svetapple.sk
Infinity Blade III – svetapple.sk

Herný svet

Aj keď hra neponúka otvorený svet, tak ako mnohé iné a dokonca neponúka ani voľný pohyb, stále sa pýši naozaj rozsiahlym svetom, ktorým postupne prechádzate. Ten je spojený s interaktívnym zbieraním peňazí poprípade krabíc,v ktorých nachádzate rôzne predmety pre boj alebo rôzne kľúče. Každopádne herný svet je v hre spracovaný na jednotku a to hovoríme aj o vizuálnej stránke.

Konečný verdikt

K hre sme toho veľa písať nechceli, keďže tento titul si jednoznačne musíte vyskúšať sami. Nás si získal takmer všetkým od grafiky až po príbeh a tak je viac než pravdepodobné, že sa zapáči aj vám. Hra je dostupná v AppStore za cenu 6,99€ a teda nie je najlacnejšou hru v tomto obchode. 1,47GB zaplneného miesta vám to však všetko vynahradí v tom hernom smere a vy kúpu určite neoľutujete. Hodnotenie tejto hry je teda u nás 9/10!

Pokiaľ sa vám hra zapáčila, zakúpte si ju tu! (Infinity Blade III – Chair Entertainment Group, LLC)