Všetky informácie o Majstrovstvách sveta v ľadovom hokej 2015 v Českej republike v jednej aplikácii od IIHF.

Nestratíte sa

Appka sa vás na začiatku opýta na výber šampionátu IIHF, ktorý práve prebieha. Keďže nás zaujíma ten aktuálny z Česka, zvoľte WM Top Div. Po načítaní údajov sa zobrazí prehľadná tabuľka zápasov základnej skupiny roztriedených podľa dátumu a času. Kliknutím na zápas, ktorý práve prebieha sa zobrazí aktuálny stav, tretina, informácie o mužstve s vyobrazenými dresmi, informáciami o odohratých zápasoch, výhrach, prehrách, bodoch, atď. V záložkách nad mapou, kde sa zápas odohráva, sú prehľadne rozpísané zostavy, akcie počas zápasu a štatistiky zápasu. V menu aplikácie ďalej nájdete informácie o tímoch a ich hráčoch s fotografiami, súpisky a sociálny stream hráčov vybraného mužstva. Nechýbajú tabuľky, štatistiky, Škoda Fan zóna, ktorá ukáže počet fanúšikov tímu majstrovstiev. Nakoniec v nastaveniach si môžete zvoliť, ako vám bude aplikácia hlásiť zápas, gól, sumarizáciu tretiny či celého zápasu. Medzi veľmi užitočnú funkciu patrí aj widget, ktorý si zapnete v lište potiahnutím zhora.

Tak ako  býva posledné roky počas Majstrovstiev sveta, si IIHF pre nás pripravila vydarenú appku, ktorá vám počas celého šampionátu bude poskytovať aktuálne informácie o všetkých zápasoch, ako aj sociálny stream hráčov a aj samotnej IIHF.  Samotná appka vás zaujme pekným dizajnom, rýchlosťou a zaujímavými funkciami. Ak chcete byť medzi tými, ktorí vedia o šampionáte všetko, neváhajte a stiahnite si túto appku.

Celkové hodnotenie: 4,8/5

Aplikáciu si môžete stiahnuť priamo tu: 2015 IIHF powered by ŠKODA (zadarmo)

Testovali sme na iPhone 5 verziu 4.2