Recenzia: Look Out!

0
Look Out! - Svetapple.sk

Opäť tu pre teba máme recenziu o aplikácií na dlhé nudné chvíle. V jednoduchosti je krása ako sa hovorí a hra Look Out! je jasný príklad. Hra ťa chytí a už nepustí, nebudeš chcieť prestať!

Look Out!

Už len názov hry Look Out! ti dáva najavo, že v hre sa budeš musieť niečomu vyhýbať. Po zapnutí ti hra dá malú inštruktáž ako ju máš ovládať a hneď potom môžeš začať hrať. Ovládanie ti môže zo začiatku pripadať ťažké a nezmyselné, ale po čase si na to zvykneš. Look Out! sa odohráva v starovekom Grécku. Preto aj tvoja postavička bude vždy iná známa postava z Gréckych dejín. A čo bude teda tvojou úlohou? Ako som už vyššie naznačil tak sa budeš musieť vyhýbať nohám a rukám, ktoré budu z neba na teba útočiť.

Postavičku si môžeš rôzne meniť. Samozrejme, že nie len tak zadarmo. Hra ti ponúkne dve možnosti ako sa k novým postavičkám dostať. Tá prvá je, že si poctivo budeš v hre zarábať a zbierať peniaze a za tie si následne budeš môcť kúpiť nové postavičky. Druhá možnosť je pre tých menej trpezlivých jednoducho si za ne zaplatíš od 0,99€ a viac. Hra ťa svojou jednoduchosťou úplne pohltí.

Hodnotenie:

Aplikácia je napriek zvláštnej ovládateľnosti veľmi dobre spracovaná a zabaví ťa na dlhší čas. Svojou veľkosťou 34,7MB ti určite nezaberie veľa miesta a takisto nieje ani náročná na batériu.

Celkové hodnotenie: 6/10