Recenzia: Magnetized

0
Magnetized - Svetapple.sk

Máme tu pre teba skvelú logickú hru. Ak rád lúštiš problémy a bavia ťa logické hry, táto hra bude určite pre teba, určite sa ti zapáči. Táto hra ťa určite zabaví na dosť dlho a určite sa s ňou nebudeš nikdy nudiť.

Magnetized

Magnetized je veľmi jednoduchá aplikácia, ktorú rýchlo pochopíš. Hra ti ponúkne tri druhy svetov – žltý, ružový a modrý. V každom svete sú levely postavené na inom princípe a obtiažnosti. Hra má celkovo 80 levelov.  Začneš pri modrom a budeš sa snažiť dostať sa až ku žltému. V hre sa snažíš dostať kocku cez prekážky do bezpečia jednoduchým kliknutím na displej pomocou geometrie a matiky. Po ceste sa snažíš nazbierať body na to aby sa ti otvorili ďalšie levely a následne aj ďalšie svety. Hra ti ešte aj počíta koľko krát si sa zabil. Skús prekonať svojho kamaráta a maj menej zomretí než on. V ružovom a žltom svete sa ti potom začnú kombinovať svety. V ružovom iba modrý ale v žltom už všetky. Takže ak rád riešiš problémy tak si hneď stiahni túto skvelú hru.

Zábavný pocit z hry dotvára veľmi jednoduchá grafika podobná starým videohrám, ktorá sa ti bude ale určite páčiť. Hra nemá vôbec veľké nároky na batériu. Hra je dostupná úplne zadarmo.

Celkové hodnotenie: 4,5/5

Aplikáciu si môžeš stiahnuť priamo tu: Magnetized – ZHI-YU HONG