Ak si niekedy chcel zistiť prečo to tým dievčatám za pokladňou toľko trvá alebo prečo niesu rožky na pultoch tak sa takto virtuálne môžeš vcítiť do ich kože a vyskúšať si aké je to byť zamestnancom známych potravín Tesco. Táto hra ti to všetko v zábavnej forme ukáže.

Moje Malé Tesco

Na začiatku celej hry ťa privíta milá slečna predavačka, dá ti krátke inštrukcie môžeš ísť na to. Celá hra je len o tom aby boli zákazníci spokojní s tvojimi službami. Tvojou úlohou predavačky bude behať od pokladne do regálov kde budeš musieť doplňovať zásoby potravín. To znie možno veľmi jednoducho, opak je však pravdou. Vždy keď niečo prestaneš stíhať, hneď si to všimneš.

Pýtaš sa, že ako? No veľmi jednoducho, keďže každý tvoj zákazník má nad hlavou malú bublinku, v ktorej sú vidieť jeho požiadavky či je spokojnosť s tvojimi službami. Ak sú zákazníci spokojní, prídu na nákup znovu. So zákazníkmi sa môžeš zoznámiť a zistiť, čo majú radi. Za nazbierané peniaze a dobré hodnotenie od zákazníkov si budeš môcť následne svoj hypermarket Tesco vylepšovať o ďalší rôzny sortiment služieb, ako napríklad nové regály, noví zamestnanci pokladne a rôzne stánky.

Čím viac týchto služieb budeš mať, tým viac peňazí získaš a budeš si môcť kupovať stále nové a nové veci do svojho hypermarketu. Keď už minieš všetok sortiment čo môžeš svojim zákazníkom ponúknuť, tak si môžeš svoje Tesco rôzne skrášliť a vyzdobiť, aby sa ti tvoji zákazníci stále vracali a priniesli ďalšie peniaze. Hra ponúka tiež možnosť zahrať si multiplayer. Tak neváhaj a stiahni si hru Moje Malé Tesco a uvidíš či dokážeš byť najlepší vedúci tohto známeho hypermarketu.

The app was not found in the store. 🙁

(Za bug na AppStore sa ospravedlňujeme, po kliknutí na „Visit store“ sa aplikácia zobrazí.)

Záver

Keďže vo všeobecnosti neobľubujem hry podobného typu, mne osobne sa hra príliš nepáči. Je to ale vážne skvelý nápad a určite by si si ju mal vyskúšať, najmä pokiaľ rád buduješ niečo od základu a máš v obľube „tycoon“ hry. Hra zaberá veľmi málo pamäte, no pokiaľ ťa veľmi chytí, pocítiš to na výdrži tvojej batérie.

Celkové hodnotenie: 80%

Prečítajte si tiež  3 aplikácie, ktoré sú dnes ZĽAVE
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.