Najväčší katalóg textov piesní v jednej z aplikácii, ktorá je dostupná v App Store zadarmo. Ak si fanatik do hudby a jej textov, táto appka je pre teba ako stvorená.

Nie je to ako Shazam

Ak sleduješ podobné aplikácie a snažíš sa preniknúť do sveta hudby ešte hlbšie, určite poznáš aplikáciu Shazam, ktorá je rovnako dostupná zadarmo. Shazam ti vyhľadá akúkoľvek skladbu z iTunes, ktorú si po identifikácii môžeš okamžite stiahnuť z obchodu, vypočuť alebo zdieľať na sociálnych sieťach. Taktiež, v Shazame môžeš objavovať populárne skladby pre jednotlivé štáty a mestá sveta.

Musixmatch ide ďalej a neuspokojí sa len s funkciami, ktorá ponúka Shazam. S aplikáciou Musixmatch si môžeš užívať všetky funkcie ako má Shazam, dokonca v inom a krajšom podaní. Navyše, tromfom Musixmatch je to, že po identifikácii skladby alebo vybraní z tvojej knižnice hudby sa ti zobrazí text skladby. A to dokonca nie vo forme pevného textu, kde musíš hľadať kľúčové slová zo skladby. Texty sa ti zobrazia presne v tom okamihu, ako ich počuješ ty, presne v rovnakej sekunde.

Ako som už spomínal, appka ti ponúka možnosti objavovania populárnej a novej hudby. Prostredie sa tak trochu podobá na Apple Music, kde si môžeš vybrané skladby vychutnať v plnej verzii. Tak, ako Shazam, aj Musixmatch ponúka funkciu identifikácie hudby cez tlačidlo, po ktorom sa hraná hudba identifikuje podľa iTunes. V menu máš aj svoj playlist, s ktorým si texty skladieb vychutnáš do posledného okamihu. Ako bonus máš k dispozícii widget v hornej lište, kde sa taktiež zobrazuje text skladby aj s doplnkovými tlačidlami.

Po našom testovaní tejto aplikácie môžeme skonštatovať jediné. A to, že Musixmatch rozhodne nemôže chýbať v tvojej zbierke aplikácii. Rýchla identifikácia a aktuálne zobrazenie textu skladieb patria medzi prednosti tejto appky.

Testovali sme na iPhone 5 verziu 5.0.4

Naše hodnotenie: 95%

MUSIXMATCH_