V dnešnom svete virtuálnej a rozšírenej reality sa objavujú rôzne možnosti, ako využiť tieto prístroje na herné účely. Avšak, zahrať si Slender Mana z pohľadu prvej osoby na Oculus Rifte, Morfeuse alebo Gear VR nie je taká výhra, ako to, čo práve predstavilo štúdio Novum Analytics. To totiž prišlo s naozaj originálnym nápadom. Vďaka rozšírenej virtuálnej realite vám hra spraví horor z doterajšieho života a možno vás donúti presťahovať sa do garsónky, karavanu alebo vďaka nej strávite najbližších pár dní v hoteli.

Night Terrors

Night Terrors totiž funguje na princípe rozšírenej reality a prispôsobuje herný svet tomu, čo vidí kamera vášho iPhonu. iPhone tak získa zároveň schopnosti známe z mnohých filmov, ktoré sa pokúšali zaznamenať démonov či duchov na kamere. Teraz ale všetko prebieha v reálnom čase a je otázkou sekúnd, kedy sa na vašej chodbe alebo  na záchode objaví tvor, ktorého nemáte ako zabiť. Ako bonus, hra funguje len v noci a vtedy začína príbeh. Okrem toho, že na vás vo vašom vlastnom dome číhajú príšery a neviete, či za dverami od kuchyne náhodou nečaká Jason Voorhees, musíte vypátrať isté malé dievča. Samozrejme pri jej záchrane sa nesmiete nechať chytiť. Hra pritom nevyužíva CGI, ale digitalizované reálne modely. Ešte predtým, ako však hru začnete hrať, musíte ju nastaviť a to tak, že sa poprechádzate po celom svojom byte a nasnímate všetky steny, strop aj podlahu, čím dochádza k mapovaniu herného sveta, ktorému sa následne hra prispôsobí a bude vedieť, kam má umiestniť objekty a duchov.

Night Terrors je skvelá hororová hra, ktorá vás vystraší. Určite sa vám hra zapáči aj grafikou. Vyskúšajte si ju zahrať ak sa radi bojíte.

Celkové hodnotenie: 4,5/5

Aplikáciu si môžte stiahnuť priamo tu: Night Terrors – Ben Aprigliano