Recenzia: Quetzalcoatl

0
Quetzalcoat-Svetapple.sk

Opäť tu pre teba máme skvelú aplikáciu na dlhé chvíle. Poznáš to, sedíš v škole na nejakej zdĺhavej hodine predmetu, ktorý ťa vôbec nezaujíma. Poprípade cestuješ ráno v autobuse a počas tejto cesty máš chuť robiť aj niečo iné ako sa len pozerať z okna. Práve pre teba je ako stvorená logická hra Quetzalcoatl.

Quetzalcoatl

Quetzalcoatl je teraz v App Store ako App Of The Week. Ak rád riešiš problematické úlohy, tak táto aplikácia je presne pre teba. Hra je vcelku jednoduchá na pochopenie. Po spustení ti hra vysvetlí ako ju máš ovládať. Jednoducho sa snažíš dostať farebné guličky na ich farebne vyznačené políčka. V hre sa snažíš postupovať do ďalších levelov a s svojimi úspechmi sa môžeš potom pochváliť pred priateľmi na Facebooku alebo Twitri. Takže ak sa ti aplikácia páčila stiahni si ju a vyskúšaj si Quetzalcoatl.

Zábavný pocit z hry dotvára veľmi jednoduchá grafika, ktorá sa ti bude ale určite páčiť. Hra nemá vôbec veľké nároky na batériu. Veľkosť hry 5,3 MB je skoro nič. Hra je dostupná úplne zadarmo. Ako som už spomenul Quetzalcoatl je teraz v App Store ako App O The Week.

Celkové hodnotenie: 4/5

Aplikáciu si môžeš stiahnuť priamo tu:Quetzalcoatl – 1Button SARL