Recenzia: Snowboarding The Fourth Phase

0
Snowboarding The Fourth Phase

Keď je ešte stále tá zima tak si dajme nejakú tematickú recenziu.Viem, že táto zima nebola bohviečo, tak ti možno aspoň táto podarená hra zlepší náladu. Máme tu niečo pre fanúšikov snowboardingu a adrenalínu.

Snowboarding The Fourth Phase

Začiatok hry je veľmi zaujímavý. Hra ťa zoznámi s tvojim postavením – si talentovaný snowboardista, ktorý však utrpel vážne zranenie. Snažíš sa opäť dostať do formy a nebudeš na to sám, s touto ťažkou úlohou ti pomôže, aj keď len virtuálne, známy snowboardista Travis Rice, ktorého možno poznáš s úžasného filmu The Art Of Flight. Celá hra sa trochu podobá práve na Art Of Flight tým, že tvoja cesta za úspechom sa bude odohrávať v známych horách celého sveta. Poriadny freeride ku snowboardu predsa nemôže chýbať.

Ovládanie

Po úvodnom videu dostaneš informácie, ako hru ovládať, no a keď tutoriál dokončíš, môžeš sa poriadne vžiť do hry. Hra sa ovláda veľmi jednoducho – jedným pohybom prsta zatáčaš a robíš rotácie na veľkých skokoch ako back-flip či front-flip. Druhým pohybom prsta robíš rôzne triky a grapy.

screenshot ovládania hry

Odmeny

V každom kole, ktoré pôjdeš budeš musieť plniť rôzne misie, za ktoré samozrejme dostaneš odmeny. Odmeny ako peniaze alebo boxy, ktoré v sebe skrývajú rôzne prekvapenia. Týmito prekvapeniami myslím nový snowboard, oblečenie, či vrtuľník. Čím lepší bude tvoj snowboardista, tým bližšie budeš k svojmu cieľu stať sa opäť najlepším. Tieto boxy si vieš kúpiť aj pomocou in-app nájupov, pokiaľ budeš veľmi netrpezlivý šetriť ich za plnenie misií.

Záver a hodnotenie

Hra Snowboarding The Fourth Phase má pre teba pripravených veľa levelov, kde každý je niečim iný a ťažší. Hra nieje príliš náročná na baterku a nezaberie ti vôbec veľa miesta. Podľa mňa je to veľmi vydarená hra, a keď si ju raz stiahneš, nebudeš vedieť prestať. Jediná nevýhoda tejto hry sú podľa mňa len in-app nákupy, ktoré však do hrania veľmi nezasahujú.

Snowboarding The Fourth Phase
Developer: Red Bull
Price: Free+