Run Sackboy – Little Big Planet pre iOS! (recenzia)

0

Pokiaľ vlastníte Playstation, pravdepodobne vám niečo hovorí populárna herná séria s názvom Little Big Planet. Ide o veľmi jednoduchú arkádovú „skákačku“ v ktorej, či už sami alebo s niekým v podobe multi-player módu, prechádzate rôzne levely. Táto hra je veľmi obľúbená a práve preto sme očakávali aj jej iOS verziu. Tá síce nie je úplne Little Big Planet, no je jej veľmi podobná a vystupuje v nej Sackboy, podľa ktorého je vlastne samotná hra   pomenovaná!

Jednoduchosť

Celá hra si zakladá na svojom jednoduchom ovládaní, rovnako ako vo svojej verzii na Playstation. Tu je však okresanejšia z dôvodu obmedzených možností ovládania na kapacitnom displeji. Môžte tu teda len skákať a rýchlejšie sa pohybovať. Celý svet je v postate rozprávkový a zakladá si na rovnakom štýle, ako ten, ktorý sa nachádza v originálnej hre. Samozrejme pri tom, ako beháte so svojim Sackboyom a prekonávate levely, zbierate zelené bublinky. V hre nám pomáhajú aj iné prostriedky ako skákanie. Napríklad taký magnet, ktorý vám zachytáva práve zelené bublinky či guľa pre škrečky, ktorá vás ochráni pred nástrahami okolitého sveta. V hre je toho naozaj veľa, no samotný princíp nie je rovnaký ako v prípade Little Big Planet. V skratke by sme to mohli opísať skôr ako obľúbený Templerun s rozprávkovým a zábavným dizajnom. Najlepšie na tom všetkom je však to, že je zadarmo a navyše aj dokonalo optimalizovaná na obe verzie nového Jablkového smartfónu. Pokiaľ teda potrebujete skrátiť príliš dlhé chvíle, hru si rozhodne stiahnite!

image image image image image