Hudobná streamovacia služba Spotify, robí v súčasnosti všetko preto, aby si udržala svojho zákazníka a ochránila ho pred konkurenciou od spoločnosti Apple. Predsalen je Apple Music pomerne veľká ryba v tomto obore a Spotify či iní konkurenti ju nesmú podceňovať.

Práve preto Spotify vytvorilo nové podmienky, ktoré sa týkajú predovšetkým osobných údajov. Trošku to však prehnalo, za čo sa teraz Daniel Ek ospravedlňuje!

Osobné údaje

Nové podmienky, ktoré spoločnosť Spotify len pred pár dňami aktualizovala chcú od používateľov naozaj veľa a to sa mnohým nepáčilo.

Keď ide o osobné údaje, určite si predstavíš rok narodenia či miesto, odkiaľ pochádzaš. Spotify však chcelo oveľa viac.

V podmienkach boli uvedené napríklad fotografie, lokalizačné služby, hlasové povely či iné podobné informácie, ktoré by nemali byť nikomu inému dostupné. Určite sa pýtaš, čo je na tom.

Raz si to tam dali a používateľ buď súhlasí alebo nesúhlasí. Ale tak to úplne nie je. Podľa používateľov to totiž nebolo napísané ani zďaleka dostatočne jasne za čo sa teraz Daniel Ek (CEO Spotify) v mene celého Spotify hlboko ospravedlňuje so snahou vysvetliť, čo dané podmienky vlastne mali znamenať.

V prvom rade Spotify informácie o tvojom súkromí nezbiera a pred tým, ako ich potrebuje získať sa ťa na to opýta. Samotný používateľ to teda nakoniec nemusí potvrdiť. Všetky tieto informácie slúžia predovšetkým na to, aby služba vedela poskytnúť čo najlepšie playlisty a tiež cielenú reklamu.

Prečítajte si tiež  Spotify oficiálne zdražuje. Aké sú nové ceny a načo sa majú pripraviť Slováci?
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.