Apple príliš neriešilo obaly druhých výrobcov a uprednostňovalo predovšetkým svoje vlastné Smart Cover a Smart Case. Dnes sa však doba vyvíja veľmi rýchlo a Apple musí zapracovať na tom, aby sa podarilo predať viacej iPadov ako v roku 2014, keďže tento rok bol pre iPad výrazne slabým rokom. Presne na to využili v Cupertine príslušenstvo, ktoré robí z iPadu 2v1!

Kryt s klávesnicou v Apple Store?

To, že sa v Apple Store nachádza aj iné príslušenstvo, ako len produkty Apple je samozrejmosť už dlhé roky. Okrem iPadov, iPhonov či Macov tu nájdeme množstvo doplnkov a ochranných púzdier, ktoré by mali buď uľahčiť používanie zariadenia, alebo ho len jednoducho ochrániť pred pádom. Pokiaľ hovoríme o púzdrach pre iPad, tie v dnešnej dobe ponúkajú aj vstavanú Bluetooth klávesnicu, ktorá umožňuje pohodlnejšie písanie. Apple sa však rozhodlo, že svoje iPady odprezentuje v Apple Store v San Franciscu trocha ináč! Na iPadoch sa totiž nachádzajú spomínané bluetooth klávesnice a Apple robí reklamu ako sebe, tak aj ich výrobcom. Je to veľmi netradičné od Jablkovej spoločnosti, no je veľmi pravdepodobné, že to súvisí s bojom s konkurenčnými zaradeniami, ktoré fungujú ako 2v1 PC. Apple chce niečo podobné ponúknuť (formou prezentácie) aj v prípade iPadu.

Prečítajte si tiež  iOS 9.1 je dostupný a toto so sebou prináša
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.