Nové “Shot on iPhone”, opäť dokazujú dokonalosť fotoaparátu!

0
vzorová-šablóna-titulných-fotografií---svetapple-(1)-Recovered

Apple má zrejme najznámejšie reklamné kampane. Každá jedna reklama je urobená tak, že si ju pozrie aj človek, ktorý reklamy neznáša. Hovoríme napríklad o reklamnej kampani Shot on iPhone, ktorá tu je už dva roky a je veľmi populárna, dokonca získala niekoľko ocenení. Dnes Apple vydalo ďalšiu sériu týchto reklám a zase nás presvedčilo, že má najúžasnejší fotoaparát!

“Shot on iPhone”

Ak sa opýtaš kohokoľvek na reklamnú kampaň, ktorá propaguje nejaké zariadenie na základe fotografií, pravdepodobne ti povie väčšina, že žiadnu nepozná. Prípadne si spomenie na reklamnú kampaň “Shot on iPhone”, ktorá je extrémne populárna. Dokonca je tak populárna, že sa ňou inšpiroval aj Samsung. Ten síce nepoužíva názov “Shot on iPhone” ani “Shot on Samsung”, ale “Captured on Galaxy S7“, čo je v podstate to isté.

Je to teda významná reklamná kampaň, ktorá už stihla získať aj kopec ocenení pre svoju jednoduchosť kreativitu. Najzaujímavejšie však je, že snímky nepochádzajú vždy priamo od profesionálov z Apple. Pochádzajú od fotografov, či už profesionálnych alebo amatérskych, ktorí aktívne zachytávajú svoj a tiež okolitý život práve na iPhone. Výsledkom je skvelá spolupráca pre obe strany. Fotografi sa zviditeľnia, urobia si u Apple poriadne promo a navyše si to môžu dať aj do svojho portfólia.

Prečo je taká skvelá?

Apple má kvalitné zábery do svojej reklamy, ktoré pochádzajú z celého sveta a sú naozaj fantastické. O tom ťa zrejme presvedčia aj augustové reklamy, ktoré Apple vydalo. Respektíve zatiaľ je reklama len jedna, ale postupom času bude Apple pridávať ďalšie. Celý spot má minútu a jednu sekundu, čo má skoro každá jedna reklama od Apple. Nájdeš tu obrovské množstvo fotografií a tiež nejaké videá, ktoré pochádzajú zo života ľudí, z celého sveta. O to je to celé zaujímavejšie.

Nájdeš tu napríklad obyvateľov Indie, Japonska či USA. Tu všade sa používajú iPhony ozaj vo veľkom a všade je celkom iná kultúra, čiže niečo iné, čo sa oplatí fotiť. Aj to je skvelé, pretože ľudia z daných štátov uvidia svoju krajinu či možno dokonca miesto, ktoré radi navštevujú na reklame od Apple. Výsledkom toho sú pre Apple ešte vernejší zákazníci a hlavne tí noví, ktorí uvidia, že tie telefóny, ktoré vychádzajú z fabriky skutočne fotia absolútne špičkovo.

Apple má totižto najpopulárnejší fotoaparát na svete. Je dokonca tak populárny, že sa naň nechytajú ani profesionálne zrkadlovky napríklad od spoločnosti Nikon alebo Canon. To znamená, že musí naozaj tvrdo pracovať, aby každá nová generácia tohto zariadenia prekonala tú predošlú a to znamená, že iPhone 7 bude mať zrejme extrémne špičkový fotoaparát. Nechajme sa ale prekvapiť. Držíme Applu palce, aby do nového produktu dal čo najviac možných technológií a hlavne aby prekonal svojho najväčšieho rivala, Samsung. Ten očividne v reklame nevie nič iné ako kritizovať a následne kopírovať, ale koniec koncov, aj to má niečo do seba.

Ako hovoril sám Steve Jobs, dobrý umelci kopírujú, tí najlepší kradnú. Samsung sa týmto výrokom očividne až príliš inšpiroval.

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 18 rokov a v súčasnosti som študentom tretieho ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk