Spokojnosť s reklamáciou v m:zone!

2
mzone-reklamacia---titulná-fotografia1---SvetApple

Ako každý správny Applista som si aj ja zadovážil svoj MacBook. Čo ale čert nechcel, MacBook sa časom poškodil. Len po pol roku mi odišiel TrackPad a klávesnica a tak som ho bol nútený zaniesť do servisu. Vtedy som napísal jeden negatívny článok na adresu Apple. Dnes mám ale MacBook späť a som nadmieru spokojný!

Spokojnosť s reklamáciou v m:zone!

Keďže mi MacBook prakticky nefungoval, bol som nútený priniesť ho na reklamáciu hneď v následujúci deň, nakoľko na ňom denne píšem články a pracujem, nemohol som si dovoliť čakať. V pondelok som teda prišiel do m:zone, vysvetlil, čo je s počítačom a dúfajúc, že mi ho najneskôr do dvoch týždňov opravia odišiel preč.

Nakoniec mi ho ale do dvoch týždňov neopravili, bolo to podstatne skôr. Už vo štvrtok mi prišla SMS, že počítač je opravený a že si poň mám prísť následujúci deň do predajne. Prvý dobrý bod pre servis a tiež pre m:zone, ktorí sa mi takto rýchlo postarali o opravu môjho parťáka.

To ale nie je jediná pozitívna vec tohto príbehu. Akonáhle som si totiž prišiel pre počítač, zistil som, že chalani spravili viac ako bolo treba, lepšie povedané viac ako som očakával. Prvé čo ma prekvapilo, tak skvelý personál v m:zone mi podal kompletne vyčistený počítač.

Popravde som ho doniesol dosť zašpinený a aj keď som sa narýchlo snažil poutierať displej a celý ho dať dokopy, nestíhal som a tak bol len tak “provizorne” vyčistený. Zo servisu ale prišiel vyčistený asi tak, ako keď dáš auto do ručnej autoumyvárky. Ten počítač jednoducho vyzeral ako nový!

TrackPad - svetapple.sk

Akonáhle bol počítač otvorený na displeji bolo vidno, že ho niekto čistil, no a napokon posledná milá vec, teda vlastne dve. Tá prvá je, že mal byť vymenený iba TrackPad a klávesnica, vymenený mám ale celý predný hliníkový panel (presne ten, kde je TrackPad a klávesnica).

Okrem toho, že teraz vyzerá ako nový, zbavil som sa škrabancov a niekoľkých odrenín po bokoch. To ma neuveriteľne potešilo, môjmu MacBooku jednoducho pobyt v servise prospel po všetkých smeroch. Napokon po zapnutí počítača ma až šokovalo, že software ostal v Macu takisto ako aj všetky dáta.

Hoci to možno nie je až “taký” zázrak, nefunkčnosť TrackPadu či klávesnica mohla byť čisto softwarová záležitosť. Očividne nad tým ale ani nerozmýšľali a všetko riadne vymenili, teda na MacBooku nešetrili. Pre mňa dvojnásobné plus, že nemusím všetko opäť inštalovať. Ďakujem teda m:zone aj šikovným chalanom v servise, toto som fakt nečakal! 🙂

m:zone

 

About The Author

Volám sa Róbert Hallon, mám 18 rokov a v súčasnosti som študentom tretieho ročníka na súkromnej strednej umeleckej škole v Žiline kde študujem dizajn. Mojou záľubou sú Apple produkty s ktorými som spojený prakticky už takmer 10 rokov. Najradšej sledujem novinky z Apple a IT sveta. Rovnako tak sledujem nové trendy a špecialitou sú automobily, ktoré milujem rovnako ako Apple! Okrem iného som jeden zo zakladateľov www.svetapple.sk

  • DennZA

    Ja som v m:zone reklamoval iPad a iMac a v oboch pripadoch som bol s vybavenim reklamacie maximalne spokojny. Pre mna je to dolezity moment a velmi to u mna zavazi pri rozhodovani kde a co kupim.

  • Presne! Aj toto prispieva k tomu, prečo máme tak radi Apple 🙂