Spoločnosť Microsoft bola v poslednej dobe v spojitosti s reklamami veľmi „kreatívna“, keďže v každej druhej sme videli nejaký pokus o zosmiešnenie Apple. Zaplatiť milióny dolárov počas najdrahšieho vysielacieho času na svete však asi nie je vhodné na podobný druh reklamy a tak sa rozhodli, že na to pôjdu úplne ináč! Tentoraz im to vážne vyšlo a nové dve reklamy dokonca chválime!

2 reklamy

V Microsofte predstavili dve nové reklamy, ktoré v podstate útočia na city používateľa a sú podobného druhu, ako reklamy konkurenčného Apple. Aj keď sme sami pochybovali o týchto reklamách, po tom ako sme ich videli, sme okamžite zmenili názor. Konečne sa Microsoftu podarilo vytvoriť niečo kreatívne, čím poukazuje najmä na samého seba a nezosmiešňuje pri tom žiadnu inú spoločnosť. Obe reklamy boli odvysielané počas finále amerického futbalu, alebo ináč povedané Super Bowlu, ktorý patrí medzi najsledovanejšie televízne programy na svete a tak je jasné, že reklamy neboli najlacnejšie. Každopádne sa to celkom podarilo! Čo si myslíte o reklamách páčia sa vám alebo dávate prednosť výhradne reklamám od Apple?

Prečítajte si tiež  EÚ schválila zákony, ktoré sa dotknú spoločností Apple, Google či Meta. Ak ich nedodržia, pokuty môžu byť šialene vysoké
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.