Spoločnosť Apple je najhodnotnejšou spoločnosťou na svete a všetko, čo kedy získala si musela tvrdo vydreť. Všetky reklamné kampane, ktoré kedy v Cupertine vypustili do sveta, boli dokonalo premyslené a mali v sebe istý nápad, ktorý im dodával dušu, vďaka čomu ich používatelia milovali. Výnimkou nie je ani „Shot on iPhone 6,“ ktorá dokonca dostala ocenenie!

Festival Cannes Grand Prix

Občas sa stane, že Apple dostane nejaké to ocenenie za svoju dobre vykonanú prácu. V najnovšom prípade považovali porotcovia festivalu Cannes Grand Prix za dobre vykonanú prácu práve reklamnú kampaň „Shot on iPhone 6“, ktorou sa snaží spoločnosť spropagovať úžasné fotoaparáty vo svojich smartfónoch.

Spoločnosť Apple dostala prvé miesto a to konkrétne v kategórii Outdoor Lions. Išlo o ocenenie za jeho posledný projekt svetovej galérie, v ktorej spoločnosť vystavovala obrovské bannery od 162 používateľov v množstve miest po celom svete. Fotografie boli konkrétne nafotené v 13 štátoch a Apple sa dočkalo pochvaly aj od prezidenta celej poroty, Juana Carlosa Ortiza, ktorý neskrýval nadšenie a prezradil, že ide o skvelý spôsob reklamy, ktorý prichádza s novým nápadom! Blahoželáme Apple!

Prečítajte si tiež  Samsung kopíruje jednu z najzaujímavejších funkcii AirPods Pro
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.