Už dávnejšie sme vám priniesli článok, v ktorom sme opisovali 10 vecí, ktoré by mal nový iPhone ponúknuť. Dnes vám prinesieme 3 dôvody, ktoré z nového iPhonu urobia zaručený úspech! Poďme teda na ne.

1. výmena starého za nový

Prvý dôvod, ktorý zaručí Applu nevídaný úspech je minimálne to, že majitelia súčasných iPhonov budú chcieť opäť postúpiť na vyšší „level“, a tak nezanevrú na nový smartfón. K tomuto tvrdeniu prispieva aj fakt, že veľké množstvo používateľov nosí vo svojich vreckách ešte stále staré dobré iPhony 4/4S. Tie sú už dosť zastarané a tak logicky potrebujú ich používatelia mierne „oživiť“. Rovnako je to aj pri iPhonoch 5, tým u operátorov akurát skončí dvojročná viazanosť, takže si ich majitelia budú môcť vybrať nový smartfón. No a samozrejme budú pokračovať v tradícií, ktorú ich Apple naučilo a znova si kúpia ako ináč, iPhone. Podľa prieskumu comScore chce až 40% súčasných majiteľov iPhonu 4S spraviť výmenu za ešte nepredstavenú šestku. Tomuto šialenstvu však podľahne aj približne 1/4 majiteľov súčasného iPhonu 5S. Skvelým faktom, ktorý hrá Apple jednoznačne do karát je to, že prechod z Androidu na Apple je asi o 90% častejší ako o ten opačný. Logicky teda bude Apple zákazníkov čím ďalej tým viac len pribúdať!

iphone-4s-500
iPhone 4S je síce stále „in“ no už pôsobí na trhu mierne zastaralým dojmom! – svetapple.sk

2. Veľký displej

Aj napriek tomu, že sa to mnohým skalným fanúšikom pravdepodobne nepáči, jeden z faktov je ten, že nový iPhone takmer určite ponúkne o niečo väčší displej ako jeho súčasná generácia. Prečo to však robiť pokiaľ jeho používateľom súčasne vyhovujú 4″? Je to jednoduché, ono to totiž nevyhovuje každému tak, ako sa zdá. Apple si dosť zakladá na ázijskom trhu, kde jeho smartfóny používajú doslova stovky miliónov používateľov. Tých však už nebavia malé displeje a potrebujú niečo väčšie, vzhľadom na to, že je to jeden z najväčších trhov pre Apple vôbec, nový displej si jednoducho môže do zariadenia dovoliť dať.

3. Okamžitý predaj všade

Píše sa rok 2007. Steve Jobs akurát vykročil na pódium aby svetu predstavil niečo, o čom doposiaľ nikto nemal ani len tušenie. Predstavil prvý smartfón, ktorý skĺbil iPod, telefonovanie a internet v elegantnom guľatom obale a to všetko na dotykovom displeji bez potreby používať stylus. To bolo všetko síce pekné, no pre inú časť sveta ako USA aj veľké sklamanie. Nový iPhone sa totiž predával len tam a neskôr v Európe. Apple si však zrejme uvedomilo, že ich produkt predbehol očakávania a posledná generácie sa už predávala v USA, Šanghaji, Nemecku, Singapure a v Japonsku. Jablková spoločnosť však určite plánuje tento zoznam rozšíriť! K tomuto faktu prispieva už len to, že v Coupertine uzavreli zmluvu s najväčšou telekomunikačnou spoločnosťou sveta China Mobile, ktorá v súčasnosti disponuje s viac ako 700 000 000 zákazníkmi!

Prečítajte si tiež  Mophie oznámila Space Pack pre iPad Mini , iPhone 6 a 6 Plus a univerzálny SpaceStation

zdroj: www.app-magazin.cz

Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.