To, že bude posledná služba Jablkovej spoločnosti Apple Pay zaručene úspešná, sme vedeli v podstate hneď  po jej uvedení. Po tom, čo bola spolu s aktualizáciou iOS 8.1 vypustená do sveta (zatiaľ len v USA), jej používatelia si ju naozaj zamilovali a začína sa rozširovať. Dnes po dvoch mesiacoch ovláda 1% digitálnych platieb v amerických dolároch, čo je naozaj pozoruhodné číslo!

Úspech

Aj napriek tomu, že sa toto číslo nemusí zdať ako nijako veľké a mnohí sa nad ním môžu len a len pousmiať, opak je pravdou. Apple Pay tu máme len niečo okolo dvoch mesiacov a ide o službu ktorú nemôže mať každý. Totiž musí vyhovovať banka, ktorá ju podporuje, jej používateľ musí vlastniť najnovší iPhone 6/6 Plus, ktorý dokáže platby pomocou NFC realizovať, no a taktiež ju musí podporovať aj predajca. Nehovoriac o tom, že je služba sprístupnená zatiaľ len v USA! Teraz už je aj to 1% pomerne slušné no nie? Priemerný používateľ platí službou len 1,4x týždenne a len 20% zákazníkov ju používa viackrát týždenne. Hlavným dôvodom je samozrejme to, že ešte nie je celkom rozšírená a samozrejme to, že si na ňu musia zákazníci zvyknúť. Najviac ju používajú v obchodoch Whole Foods, Walgreens no a samozrejme „fastfoodoch“ McDonalds!

Prečítajte si tiež  Prečo je Slovensko ideálne pre Apple Pay?
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.