Apple si drží vedúce pozície v najrôznejších rebríčkoch po celom svete. O jeden z nich sa teraz postarala aj spoločnosť BrandZ. Podľa jej sledovania má značka cupertinského giganta hodnotu až 352,2 miliardy dolárov. Na prvom mieste je Amazon so slušným náskokom.

Apple je druhou najhodnotnejšou značkou na svete

O tom, že sa v poslednej dobe Applu darí na akciových trhoch vám píšeme relatívne často. Dnes sa však zameriame na celkom iné odvetvie a to je hodnota značky ako takej. V tej obdržala jablková spoločnosť druhé miesto s veľmi silným medziročným nárastom. Kým v polovici roka 2019 odhadovali odborníci hodnotu značky na cca 309,5 miliard amerických dolárov, o 12 mesiacov neskôr je to už 352,2 miliárd dolárov.

To sú šialené čísla, ktoré dokáže prekonať len Amazon. Hodnota tejto značky je až na úrovni 415,8 miliárd dolárov, čo znamená, že v Cupertine sa musia snažiť ešte viac. Len tak pre zaujímavosť, nárast ide ruka v ruke s hodnotou jablkovej spoločnosti. Kým takto pred rokom dosahovala “len” necelých 900 miliárd dolárov, dnes je to už viac ako 1,63 bilióna dolárov. Kompetentní teda majú dôvod oslavovať a my im držíme palce aby si tento trend udržali aj v následujúcom období.

Apple v dohľadnej dobre predstaví širokú paletu nových produktov, medzi ktorými nebude chýbať ani iPhone 12 v 4 samostatných prevedeniach. Rok 2020 bude teda technologický nabitý a myslíme si, že nepreháňame, keď očakávame hodnotu spoločnosti na úrovni 1,7-1,8 bilióna dolárov. Podarí sa to?

- Reklama -
Posledná rana pre WWDC 2020? Okres Santa Clara ju neodporúča organizovať.
Apple je druhou najhodnotnejšou značkou na svete.

zdroj

- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here