Reklamácia opraví/vymení len nutné časti AirPods Max

Ako iste viete, slúchadlá AirPods Max sú dodávané s ušnými vankúšikmi, ktoré môžete vďaka šikovným magnetom kedykoľvek vybrať alebo vymeniť. Doposiaľ sme boli zvyknutí, že pokiaľ reklamujeme nejaké zariadenie, vráti sa nám rovnaké, ako keď sme ho vybalili nové z krabice. Ak však vlastníte najdrahšie slúchadlá od Apple, na tieto postupy môžete zabudnúť.

Zdá sa, že v Cupertine v záujme zníženia nákladov, zlepšenia ekológie a v neposlednom rade, vyhnutiu sa špekulantom zvolili cestu, kedy pri reklamácii dodávajú nové AirPods Max bez páru “náušnikov”. Tie si máte nechať doma pred odovzdávaním zariadenia do rúk kuriéra.

- Reklama -

Čitateľ portálu 9to5Mac zverejnil takúto informáciu potom, ako mal osobnú skúsenosť s problematickou, zasekávajúcou sa digitálnou korunkou (slúži ako hlavný ovládací prvok).

Priamo spoločnosť Apple na svojich internetových stránkach uvádza schému s pokynmi, podľa ktorých máte dávať tento prvok dole pred odoslaním do servisu (v čase pandémie je mnoho pobočiek Apple Store zavretých a tak sa všetko vybavuje online).

Samotné vankúšiky sa dajú kúpiť samostatne, no ich cena je šialených 79,99€. Pokiaľ by ste mali problém s týmto odnímateľným prvkom, samozrejme, že ho môžete tak isto odoslať na reklamáciu. Apple vám však v takom prípade nezašle nové AirPods Max ale len daný vankúšik v rovnakej farbe. Pri tomto procese sa neplytvá jediným eurom.

Do komentára nám skúste napísať, čo si o tom myslite vy. Je takéto riešenie správne, alebo by malo Apple vymeniť komplet celé zariadenie?

- Reklama -
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

1 komentár

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here