Zákazníci Jablkovej spoločnosti ju obľubujú predovšetkým preto, lebo produkty, pochádzajúce z Cupertina nesú podpis naozaj minimalistického dizajnu. Vďaka tomu sú elegantné a vyzerajú jednoducho povedané, skvele. Ako tvrdil sám Steve Jobs, nie je dôležitý len produkt ale aj jeho obal a tak vzniklo niekoľko celosvetovo známych obalov, ktoré boli zbavené nadbytočnosti a dostali sa do sveta minimalizmu!

Minimalizmus na baleniach

Nejeden z tých, čo si zakúpili iPhone, iPad či iný Apple produkt, sa rozhodol, že si na pamiatku ponechá aj jeho krabičku. Ide o to, že v Apple boli vždy na balenia blázni a dokonca v spoločnosti existuje špeciálne dizajnérske oddelenie, ktoré dbá na dizajn a funkčnosť balení daných produktov. Dnes sa pozrieme na to, ako by to mohlo vyzerať v prípade, že sa niektorá zo spoločností, ktorej produkty budú vyobrazené na následujúcich obrázkoch rozhodne, že dizajn svojich obalov zjednoduší a zbaví ich nadbytočných detailov, čím im pridá na exkluzivite. Je to v podstate niečo, ako keď Apple predstavil FLAT dizajn v iOS 7, ktorý sa považuje za vrchol minimalizmu. Na následujúcich obrázkoch uvidíte tri verzie obalu daného produktu. Tá prvá je samozrejme oficiálna, druhá je jednoduchšia (mohli by sme tu hľadať odkaz na staršie iOS 1-6), no a tretia úplne minimalistická po vzore iOS 7-8! Čo si myslíte?

Prečítajte si tiež  Oficiálna aplikácia hokejového majstrovstvá sveta 2015
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.