V podstate každý rok tu máme porovnanie všetkých celosvetových značiek a ich hodnôt. Apple sa už pomerne dlho drží na prvých miestach tohto rebríčka a svoju povesť  “najhodnotnejšej značky” potvrdil oficiálne počas tohto roka. Spoločnosť je totiž až o 43% hodnotnejšia ako minulý rok a čísla sú neuveriteľné! Polepšili si však aj iné spoločnosti!

Hodnota značky Apple

Hodnota značky Apple je podľa Interbrand už dlhé roky jedna z najvyšších a tento rok sú čísla takmer neuveriteľné. 170 miliárd dolárov jednoducho nie je málo a keď k tomu pripočítame 43% nárast oproti minulému roku, ťažko tomu vôbec uveriť. Na prvých troch miestach sa okrem Apple drží samozrejme aj Google, ktorý si prilepšíl o 12%, v súčasnosti má 120 miliárd dolárov a za ním známy nápoj Coca Cola, ktorý už niekedy vyskúšal azda každý z nás. Ten si síce pohoršil, no ide len o 4%, čo je maličké číslo.

Zaujímavé čísla ukazuje tiež napríklad taký Facebook, ktorý má síce len hodnotu 22 miliárd dolárov, no nárast je oproti minulému roku až 54%. Len aby sme nezabudli dodať, v súčasnosti má Apple na akciovom trhu hodnotu 630 miliárd dolárov, čo tiež nie je najmenej!

Snímka obrazovky 2015-10-05 o 16.51.33

Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here