Aj v dobe, kedy iPhone 5S už pomaly končí svoju púť, sa spoločnosť Apple snaží dopredať posledné kusy svojho smartfónu. Dôkazom má byť aj reklama, ktorá prednedávnom z Coupertina vyšla.

“Parenthood”

Je názov novej jednominútovej reklamy od jablkovej spoločnosti. V preklade to znamená “rodičovstvo” a hlavným cieľom je poukázať na to, že aj smartfón vám ho môže spríjemniť a zároveň aj pomôcť v rôznych situáciach, ako napríklad hľadanie psa, meranie teploty či hľadanie plyšového sloníka pod posteľou 🙂 . Celú reklamu sprevádza pieseň z názvom Life of Dreams od Julie Doiron.

Na konci reklamy nájdeme slogan, v ktorom sa píše “You´re more powerful than you think” čo v preklade znamená “Ste silnejší než si myslíte“.

 

 

 

- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here