Nie je to tak dávno čo Apple hlásil globálny výpadok služieb iTunes Store a App Store kvôli DNS problému a dnes je tu ďalší. Množstvo používateľov začalo v uplynulých minútach hlásiť, že obchody s digitálnym obsahom nefungujú a nezobrazujú obsah, prípadne pri snahe o stiahnutie aplikácií a hudby zobrazia chybovú hlášku.

Aký je rozdiel od minulého výpadku?

Narozdiel od predošlého výpadku však obchod Apple Online Store a kamenné predajne fungujú bez problémov, čo v minulom prípade neplatilo. Apple na svojej stránke zatiaľ neuvádza, že by detekoval akékoľvek chyby na svojich serveroch. Jedno je však isté, spoločnosť už na odstránení chýb pracuje. Predošlý celosvetový výpadok bol naozaj problémový, niektoré obchody nemohli vôbec využívať moderné platobné systémy a namiesto nich musela používať pero a papier. Vtedajší výpadok trval 8 hodín.

Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.