Microsoft, kedysi najväčšia konkurenčná spoločnosť Applu, predstavil tri nové reklamy útočiace na MacBook Air. Ich hlavným aktérom je novinka Microsoft Surface Pro 3, za pomoci ktorého sa snažia vyzdvihnúť nedostatky MacBooku.

Crowded

Prvá reklama nesie názov “Crowded”. Microsoft v nej predstavuje svoj Surface Pro 3 ako počítač a tablet v jednom, zatiaľ čo MacBook Air je len obyčajným “laptopom”.  V reklame sa snažia zvýrazniť fakt, že na to, na čo by ste normálne potrebovali zápisník, iPad a MacBook vám postačí Surface Pro 3.

 Head to Head

Už podľa názvu reklamy je jasné, že v ďalšej reklame sa bude porovnávať.  Začína to tým, že tak ako Surface Pro 3, aj MacBook Air má 4 GB RAM a 128 GB úložisko. Zariadenie od Microsoftu však má navyše displej z odnímateľnou klávesnicou spolu s dotykovým perom, ktoré samozrejme MacBook Air nemá.

 Power

V tretej reklame z názvom Power, je používateľ Macu prekvapený z toho, že na Surface Pro 3 vlastne beží plná verzia Adobe Photoshopu. V reklame sa snaží Microsoft ukázať jednoduchosť ovládania, ktorú zabezpečuje veľký dotykový displej spolu s perom.

 Oplatí sa to Microsoftu?

Všetky reklamy sú robené v klasickom štýle Microsoftu. Jediným ich cieľom je zosmiešniť Apple. Zdá sa teda, že Microsoft ide podobnou cestou ako Samsung a Apple si stále drží svoju úroveň. Či sa podobná taktika v konečnom dôsledku oplatí, ukážu až predajné výsledky oboch spoločností. My si však myslíme, že podobným spôsobom si Microsoft mohol skôr poštvať potencionálnych zákazníkov ako ich získať.

Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here