Spoločnosť Apple predstavila dve nové reklamy, ktoré sú zamerané na demonštráciu možností Apple Intelligence. Oproti predchádzajúcim spotom zameraným na iPhone 16, v nových videách máme možnosť vidieť vlastnosti MacBooku Pro M4 v kancelárskom prostredí.
Gigant z Cupertina sa touto formou snaží zatlačiť na svoju marketingovú stratégiu, ktorá sa sústredí na pracovné prostredie. Ako naznačujú samotné videá, jablkové počítače vedia prácu poriadne zefektívniť a spolu s prvkami umelej inteligencie aj hravo odľahčiť.
Počítače Mac sú vďaka Apple Intelligence ešte efektívnejšie
Reklamy sú podané v humornom duchu a ukazujú, ako môže byť umelá inteligencia výhodná pri zvládaní každodenných pracovných situácií. S
uvedením nových modelov MacBooku Pro, vybavených čipom M4 a jeho nadstavbami M4 Pro a M4 Max, sú tieto videá vynikajúcim príkladom toho, ako môžu najnovšie inovácie v macOS 15.1 pomôcť v reálnom živote.
Prvé video s názvom „Change your tone“ ukazuje, ako zamestnanec píše rozčúlený email po tom, čo mu kolegyňa vzala puding z chladničky. Vďaka nástrojom na písanie s umelou inteligenciou sa mu podarí zmeniť tón správy na priateľský, čo mu napokon umožní získať svoj puding späť bez konfliktu.
Druhé video nazvané „Catch up quick“, zobrazuje situáciu, kde zamestnanec musí na stretnutí predstaviť dokument, ktorý ešte nečítal. Inteligentné nástroje na písanie rýchlo vytvoria z textu zrozumiteľné odrážky, čo mu umožní pochopiť kľúčové body celého dokumentu.
Tieto videá ilustrujú, ako nová platforma Apple Intelligence zlepšuje produktivitu a celkové schopnosti jablkových zariadení. Hoci si tieto funkcie v Európe nemôžeme zatiaľ naplno užiť, spoločnosť Apple oznámila dátum ich príchodu.
Umelá inteligencia od Apple sa oficiálne dostane do krajín EÚ už v apríli 2025. Na Slovenčinu však zo začiatku určite budeme môcť zabudnúť.
Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 000 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.