Posledné dáta z prieskumu analytickej spoločnosti Piper Sandler dokazujú, že Apple je úspešné u jednej z najdôležitejších cieľových skupín. Ako sa ukazuje, mladiství používatelia obľubujú pri výbere inteligentných hodiniek práve Apple Watch.
V roku 2020 vlastnilo akékoľvek nositeľné zariadenie 30 % amerických teengarov, pričom v roku 2021 toto číslo vzrástlo na 35 %. To nie je zlý výsledok.
No a ak by sme sa túto skupinu rozhodli hlbšie analyzovať, zistili by sme, že až 86 % používateľov vlastní práve niektorú generáciu Apple Watch, vďaka čomu Apple v danej oblasti ničí všetku konkurenciu.
Perfektne je na tom aj iPhone
Dôvodom je pravdepodobne atraktívny dizajn, primeraná cenovka, množstvo funkcií a moderných technológií ako aj perfektná kompatibilita s iPhonom.
Z uvedeného výskumu totiž vyplýva, že až 87 % teenagerov v USA vlastní iPhone a 88 % je presvedčených o tom, že ich ďalším smartfónom bude práve iPhone.
Ak by sme sa pozreli na jednotlivé generácie zariadenia, 20 % opýtaných malo v danej chvíli iPhone 12, no viac ako 22 % dospievajúcich je pripravených v roku 2021 aktualizovať svoje zariadenie na iPhone 13.
Zdá sa teda, že aj pomalšie tempo vylepšovania produktov spoločnosti Apple stále funguje a práve pre svoju jednoduchosť a prehľadnosť je veľmi populárne medzi mladšími a staršími používateľmi.
Iste, mohli by sme nadávať, že Apple už nie je tým čím bývalo v minulosti. Na strane druhej, trh ako aj nároky používateľov sa za uplynulé roky dramaticky zmenili a v Cupertine na to reagujú.
Dajte nám vedieť do komentára, čo si o tom myslíte vy a aké zariadenia od Apple aktuálne používate. Tešíme sa na všetky vaše reakcie.