Predstavte si situáciu, že si kúpite svoj vysnívaný elektromobil od automobilky Tesla za desiatky tisíc eur a po niekoľkých dňoch vám počas jazdy na diaľnici z ničoho nič odpadne volant. Presne toto sa stalo istému Američanovi, na ktorého príbeh upozornil portál Insideevs. A aj keď by sa mala automobilka za podobný problém hanbiť a chybu vo vlastnom záujme čo najrýchlejšie odstrániť, ukazuje sa, že Tesla nereaguje práve vhodne. Teraz ju to stálo reputáciu.

Hľadáte kvalitný kvalitný kryt pre svoj iPhone? Na Loopi.sk ho nájdete. V ponuke je za skvelú cenu a zaplatiť zaň môžete rýchlo a bezpečne cez Apple Pay. (reklama)

Vozidlo Tesla Y bolo v čase vzniku celej udalosti úplne nové. Majiteľ si ho prevzal 24. januára 2023 a volant mu odpadol len o 6 dní neskôr. Najhoršie na tom bolo, že to ohrozilo bezpečnosť celej rodiny, ktorú mal v tom čase vo vozidle.

Našťastie však počas poruchy dokázal bezpečne zastaviť na krajnici a privolať si pomoc spolu s odťahovou službou. Nikomu sa tak nič nestalo. To čo ale nasledovalo potom šokovalo nielen majiteľa vozidla, ale po medializácii aj celý svet.

Tesla si v servise nevšimla, že auto nemá volant 

Tesla odpadol volant
Zdroj: Twitter / @preneh24 (úprava redakice)

Všetko to začalo tým, keď odťahovka odviezla vozidlo do servisu Tesly. Ten s majiteľom po celý čas komunikoval prostredníctvom správ a tá úplne prvá vás pravdepodobne zaskočí.

Spoločnosť sa totiž opýtala, z akého dôvodu bolo vozidlo pristavené na opravu. Technici si pravdepodobne ani nevšimli, že nemá volant.

Majiteľ tak na nič nečakal a odpovedal správou, v ktorej popísal svoj hrozivý zážitok na diaľnici s rodinou a doplnil ho o celú sériu fotografií, ktoré dokumentovali poruchu.

Tesla si za opravu vypýtala 104 dolárov. Majiteľ chce auto vrátiť 

Elon Musk Tesla
Zdroj: Joe Skipper / Reuters / Vlad Tchompalov / Unsplash (úprava redakcie)

Hoci samotná porucha vyzerala na prvý pohľad hrozivo, Tesla sa s ňou popasovala pomerne rýchlo. Vozidlo opravila v priebehu niekoľkých dní a majiteľovi oznámila, že má zaplatiť 103,96 $ (cca 95 €). Tu treba zdôrazniť, že vozidlo malo iba 6 dní od prevzatia a tak bolo vo fabrickej záruke.

Majiteľ sa teda naštval a po tomto prístupe chcel vozidlo vrátiť s tým, že mu automobilka pošle na účet celú kúpnu sumu. Tesle už nedôveruje a spolu so svojou rodinou sa v nej necíti bezpečne.

Loopi Banner
Reklama

Servisné stredisko reagovalo nápravou a faktúru upravilo tak, že z nej odstránilo vyššie spomenutý poplatok. Pravdepodobne šlo o chybu.

Predajca mu dal dve možnosti 

Zdroj: Unsplash / Eyosias G

Po celom incidente bol oslovený aj predajca automobilky Tesla, ktorý navrhol dve možnosti.

Prečítajte si tiež  Apple robí zvláštne chyby. iPhone 14 Pro ukazuje bez prvku Dynamic Island. Takto vyzerá jeho dizajn

Majiteľ môže buď svoje vozidlo užívať naďalej s plnou fabrickou zárukou alebo si ho nechať vymeniť za úplne iný kus. Tesla neponúka možnosť vrátenia vozidla.

Loopi Banner
Reklama

Dajte nám vedieť do komentára, ako by ste sa po takejto skúsenosti zachovali vy. Tešíme sa na všetky vaše postrehy a názory.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -