Spoločnosť Apple spustila svoju hudobnú streamovaciu službu Apple Music len asi pred mesiacom a za tak krátku dobu si ju už stihlo aktivovať 11 000 000 používateľov, ktorý tak urobili po tom, ako svoje zariadenie aktualizovali na verziu iOS 8.4, kedy sa im vyskytla možnosť nastaviť si Apple Music.

Aj keď je číslica 11 000 000 pomerne veľká, Apple stále žiaden úspech oslavovať nemôže. Prečo? Pretože konkurencia je omnoho ďalej, navyše všetci využívajú skúšobnú 3 mesačnú dobu služby, nikto nevie, koľko z nich ostane platiť.

11 000 000 odoberateľov

Eddy Cue bol nedávno vtiahnutý do rozhovoru pre USA Today, kde padla aj otázka na Apple Music. Eddy novinárom prezradil, že 3 mesačnú skúšobnú dobu v súčasnosti používa 11 000 000 odberateľov, z ktorých 2 000 000 využíva rodinného predplatného. Aj keď sú tieto čísla na prvý mesiac skvelé, Apple nemôže ani zďaleka začať s oslavami.

Konkurenčné Spotify má 75 000 000 odberateľov (aj keď väčšina len vo free verzii). Apple má len zlomok toho čo jeho konkurencia a to navyše stále v 3 mesačnej skúšobnej dobe, za ktorú spoločnosť nedostane od svojich používateľov ani len cent. Práve preto musíme počkať na výsledky po tom, ako 3 mesačná skúšobná doba skončí.

Prečítajte si tiež  Apple vydal 3 nové reklamy pre Apple Music
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.