Chlapci v spoločnosti Apple sú tak trochu posadnutí dokonalosťou všetkého, čo sa v Apple Store či kdekoľvek inde objaví. Vlastne je úplne jedno, či daný produkt vyrába spoločnosť Apple alebo jej konkurencia.

Aj keď by si možno povedal, že v oblasti krytov možno Apple nie je až taká veľká ryba, opak je pravdou. Svoje doplnky predáva ako na bežiacom páse. To však neznamená, že si do Apple Store pustí čokoľvek.

Dokonalý dizajn musí byť všade a je jedno čo to je

Apple sa dostalo do bodu, kedy začalo upravovať už aj krabice konkurenčných výrobcov s príslušenstvom, ktorí viacmenej konkurujú samotnej spoločnosti.

Pokiaľ vojdeš do obchodu Apple Store, nenájdeš tam už ani jednu čiernu či farebnú krabicu. Všetky sú výhradne biele s veľkým obrázkom toho, čo v nich je. To aby bol zážitok pri kupovaní a následnom rozbaľovaní ešte väčší. To ale nie je všetko.

Business Insider sa vďaka svojmu anonymnému zdroju dostal k zaujímavým faktom, že biela farba nie je to jediné, čo musia balenia spĺňať na to, aby ich Apple predávalo v Apple Store.

V prvom rade musia byť všetky výrobky nafotené z rovnakého uhla, obaly ponúkať tenký a príťažlivý font a  jednotný dizajn. Vďaka tomu by mali byť potom steny Accessory Walls príťažlivejšie pre zákazníka.

Prečítaj si tiež: iPhone 6S sa už nebude ohýbať!

Len tak mimochodom, zdroj musel ostať anonymný a poprosil redakciu Business Insideru, aby ho necitovala.

Prečo? Apple sa rozhodol bojovať proti únikom informácií naozaj rafinovanými spôsobmi a jedným z nich je aj fakt, že každý mesiac posiela niekoľko stoviek e-mailov s rovnakým obsahom ale iným znením, čo znamená, že nie je až taký problém zistiť to, kto danú správu vypustil do sveta. Možno aj preto sa už nestretávame s toľkými únikmi ako minulý rok.

Prečítajte si tiež  Oplatí sa kúpiť iPhone 13 namiesto iPhonu 14 a ušetriť pritom množstvo peňazí? Tu je odpoveď
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.