Pokiaľ by sme mali označiť jednu spoločnosť, ktorá najviac rýpe do Applu, asi by sme dlho nemuseli hľadať a naše ukazováky by zamierili na Južnú Kóreu. Samsung si uťahuje z Applu už dlhé roky. Zo začiatku to robil pomerne nenápadným spôsobom ale postupne jeho reklama naberá naozaj provokatívne obrátky!

Na „drzovku“ s logom

Hoci by sa takáto reklama nemala produkovať, niekto s tým evidentne nemá problém. Juhokórejské marketingové oddelenie sa teda rozhodlo nakamuflovať Apple Store plný produktov a dosadiť herca, ktorý má na tričku priamo logo jablkovej spoločnosti. Celé video bude mať pravdepodobne aj pokračovanie, nakoľko to zaváňa sériou s názvom „Ingenius“. Reklama je možno zábavná ale povedali by sme, že aj trošku drzá. Apple si nikdy nič podobné nedovolí. O čom vlastne je?

Zákazníčka prichádza do Apple Store a pýta sa zamestnanca, či má iPhone X najrýchlejšie sťahovanie. Zamestnanec jej odpovie, že má rýchlejšie sťahovanie ako iPhone 8 na čo zákazníčka reaguje slovami, že nemá rýchlejšie sťahovanie ako Galaxy S9. Dodáva, že si myslela, že ide o smartfón budúcnosti.

Čo sa týka faktov k tejto reklame, je fakt, že iPhone X ponúka čim Qualcomm Snapdrahon X16 alebo čip Intel XMM7480 LTE (záleží na tom o aký model ide). Samsung používa rýchlosť X20 čo je reálne viac. Na druhú stranu je ale iPhone X celkovo značne rýchlejší a tak by sa dala urobiť série podobných videí aj na meno spoločnosti Samsung. Na druhú stranu, Apple ma podobné provokácie nikdy nereaguje proti reklamou. To je možno aj dobre, aspoň nevyzerá ako malé dieťa na pieskovisku. Uvidíme, ako budú vyzerať ďalšie „podarené“ videá z tejto série.

Appleinsider: Magazín Appleinsider pridáva k videu aj iné informácie, na ktoré pani už asi zabudla. V single-cora a multi-core teste dosiahol iPhone X – 4,243 a 10,433 bodov. Galaxy S9+ len 2,007 a 8,307 bodov. Čo sa týka grafického výkonu, tu získali oba smartfóny veľmi tesné skóre. Konkurenčný Samsung ale nebol ten lepší. Výkon bol stanovený na 14,308 bodoch, zatiaľ čo X-ko skončilo na 15,177 bodoch.

https://youtu.be/7trMPJNBV20

zdroje: 247wallst, bitfeed, macrumors, digitaltrends, gsmarena

Prečítajte si tiež  V Európe klesá popularita iPhonu. Čísla nepustia.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.