Apple TV+ sa na trhu ešte len veľmi pomaly rozbieha. Napriek tomu to urobilo Apple veľmi dobre. Pokiaľ očakávate malé číslo predplatiteľov, kvôli nedostatočnému množstvu obsahu, ste na omyle. Nová analytická správa naznačuje, že ich môže byť až 33,6 milióna. Do konca roka 2020 by sa malo číslo navyše zvýšiť na zhruba 40 miliónov.

Predplatiteľov Apple TV+ môže byť viac ako si myslíte…

Ak sú čísla presné, jablková spoločnosť začala veľmi dobre. Experti z Ampere Analysis by službu zaradili niekde medzi Hulu a Amazon Prime. Množstvom predplatiteľov je približne na polovici najväčšieho konkurenta, Netflixu. Navyše pôjde stále výrazne hore…

V súčasnej dobe majú služby takéto množstvo predplatiteľov:

  • Netflix: 61,3 milióna
  • Amazon Prime: 42,2 milióna
  • Apple TV +: 33,6 milióna
  • Hulu: 31,8 milióna
  • Disney +: 23,2 milióna

Analytici sú v prípade Cupertinskej služby veľmi optimistickí. Očakávajú zaujímavú budúcnosť s dobrým začiatkom. „Prvotné oslovenie bežných ľudí dokázalo, že o službe panuje relatívne silné povedomie„. – Dodal Richard Broughton, výskumný riaditeľ Ampere Analysis.

Podľa výsledkov už o Apple TV+ počulo približne 38% oslovených ľudí. Toto číslo vraj môžeme považovať za slušný úspech. Apple o službe začalo oficiálne hovoriť len začiatkom roka 2019. Jej spustenie prišlo až v novembri. Bola to teda relatívne krátka doba na to aby sa stihla spropagovať ale podarilo sa. Evidentne jej pomohla aj sila značky jablkovej spoločnosti.

Pomohlo samozrejme „bezplatné predplatné“

Samozrejme za úžasným výsledkom stoja úžasné nápady. V tomto prípade je viac ako 33 miliónov predplatiteľov trochu „klamlivý“ údaj. V tomto zozname sú totižto zarátaní aj tí, ktorí majú službu na rok zadarmo vrámci nákupu nejakého zariadenia. Nebudeme si klamať, že takýchto ľudí je v tomto prípade absolútna väčšina.

Firma v súčasnosti rozdáva predplatné na rok pre každého, kto si kúpi nový iPhone, iPad, Mac alebo Apple TV. To je pravý dôvod, prečo sú tu prítomné tak silné čísla. Ľudia samozrejme túto možnosť, na ktorú majú len 90 dní od zakúpenia produktu využijú. Nevadí im teda, že v Apple TV+ je nateraz relatívne málo obsahu. Neplatia za to…

Na Apple TV+ sú dostupné nové diely k seriálom "SEE", "The Morning Show" či "For All Mankind".
Predplatiteľov Apple TV+ môže byť viac ako si myslíte…

V tomto bode však netreba myslieť iba na zisky zo služby. V prvom rade treba myslieť na zisky zo zariadení, ktoré Apple každý rok predáva vďaka Apple TV+. Je to obojstranný marketing pre každého, kto sa drží v ekosystéme spoločnosti Apple.

Prečítajte si tiež  Google Maps dorazia s užitočnou novinkou, vďaka ktorej získate prehľad o poplatkoch na cestách

Ľudia si kupujú produkty aj preto aby sem mali na rok prístup. Veď ušetria 60€ na predplatnom v prípade, že ich služba zaujme. Na druhú stranu tiež kupujú produkty preto aby mohli pozerať seriály zadarmo. Nie je to samozrejme primárny dôvod ale pomáha to obchodu…

Aj keby spoločnosť Apple donútila iba 10% svojich používateľov v USA k tomu, aby vymieňali zariadenia o šesť mesiacov skôr, ako by to urobili inokedy, skončila by s približne 400 miliónmi dolárov, pokiaľ ide o náklady, ktoré si firma môže minúť dovoliť, – Povedal Broughton. – Ide o odhad, ktorý sa pri tom týka iba USA.

Na Apple TV+ sú dostupné nové diely k seriálom "SEE", "The Morning Show" či "For All Mankind".
Predplatiteľov Apple TV+ môže byť viac ako si myslíte…
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.