Nič nie je dokonalé a inteligentné hodinky od Apple nie sú výnimkou. Občas sa stane, že aj toto zariadenie trpí určitým problémom a vy s ním musíte zájsť do servisu. Spomeňme napríklad nafukujúcu sa baterku, zaseknutú digitálnu korunku alebo nefunkčný mikrofón. Ak idete na reklamáciu, Apple Watch odovzdávajte bez remienkov. Nemusia sa vám vrátiť.
S Apple Watch do servisu radšej bez remienkov.
Jablková spoločnosť dnes aktualizovala dokument podpory, ktorý je určený pre jej zákazníkov. V texte sa môžeme dočítať informáciu, že ľudia majú svoje Apple Watch odovzdávať do servisu bez remienkov. Tie si môžu zatiaľ odložiť doma, kým prebehne oprava. Nakoľko jablková spoločnosť veľa týchto zariadení ani neservisuje ale jednoducho ich vymení za repasovaný kus, môže sa stať, že sa vám už remienky nikdy nevrátia. To by bola škoda…
Tento komponent je braný v princípe ako príslušenstvo. Pokiaľ sa na to pozrieme z iného pohľadu, jedná sa o niečo podobné, ako keď máte na svojom iPhone obal alebo ochranné sklo. Ak idete niekam do servisu, je bežné, že vás práve na ochranné sklo upozornia. Je to strata, s ktorou musíte rátať. AppleInsider si všimol konkrétne znenie informácie:
„Vaše remienky alebo akékoľvek iné príslušenstvo, ktoré bude odoslané spoločne s Apple Watch sa nevracia. Preto ho prosím zo zariadenia odstráňte predtým, ako poputuje do servisu“.
Myslíme si, že je dobré aby ste o tomto dopredu vedeli. Nebude tak dochádzať k žiadnym problémom alebo nezrovnalostiam. Na druhej strane vás však určite upozorní aj obsluha v servise alebo v obchode, takže od vás remienky pravdepodobne ani nezoberú…