Reklamácia opraví/vymení len nutné časti AirPods Max
Ako iste viete, slúchadlá AirPods Max sú dodávané s ušnými vankúšikmi, ktoré môžete vďaka šikovným magnetom kedykoľvek vybrať alebo vymeniť. Doposiaľ sme boli zvyknutí, že pokiaľ reklamujeme nejaké zariadenie, vráti sa nám rovnaké, ako keď sme ho vybalili nové z krabice. Ak však vlastníte najdrahšie slúchadlá od Apple, na tieto postupy môžete zabudnúť.
Zdá sa, že v Cupertine v záujme zníženia nákladov, zlepšenia ekológie a v neposlednom rade, vyhnutiu sa špekulantom zvolili cestu, kedy pri reklamácii dodávajú nové AirPods Max bez páru „náušnikov“. Tie si máte nechať doma pred odovzdávaním zariadenia do rúk kuriéra.
Čitateľ portálu 9to5Mac zverejnil takúto informáciu potom, ako mal osobnú skúsenosť s problematickou, zasekávajúcou sa digitálnou korunkou (slúži ako hlavný ovládací prvok).
Priamo spoločnosť Apple na svojich internetových stránkach uvádza schému s pokynmi, podľa ktorých máte dávať tento prvok dole pred odoslaním do servisu (v čase pandémie je mnoho pobočiek Apple Store zavretých a tak sa všetko vybavuje online).
Samotné vankúšiky sa dajú kúpiť samostatne, no ich cena je šialených 79,99€. Pokiaľ by ste mali problém s týmto odnímateľným prvkom, samozrejme, že ho môžete tak isto odoslať na reklamáciu. Apple vám však v takom prípade nezašle nové AirPods Max ale len daný vankúšik v rovnakej farbe. Pri tomto procese sa neplytvá jediným eurom.
Do komentára nám skúste napísať, čo si o tom myslite vy. Je takéto riešenie správne, alebo by malo Apple vymeniť komplet celé zariadenie?