Nokia, zdá sa, so svojim novým tabletom N1, ktorý ponúka veľmi podobný dizajn ako iPad, no predsa je iný a nedá sa označiť, ako jeho kópia, dosiahla naozaj nevydaného úspechu. Novinka sa začala predávať v Číne a záujem bol tak veľký, že spadli servery. Zdá sa, že fínska spoločnosť sa troška podcenila, k dispozícií mala len 20 000 kusov!
Neverili si a urobili chybu
Nokia je spoločnosť, ktorá sa pre svoj názor „smartfóny nie sú budúcnosť“, potopila ku dnu. Zdá sa však, že nekončí a prichádza veľký „comeback“, ktorý odštartoval nedávno predstavený tablet N1, ktorý bol inšpirovaný novým iPadom a iPhonom. Dizajn tohto zariadenia je evidentne podobný tomu od Apple, no určite sa nedá hovoriť o čistej kópii. Sami musíme uznať, že zariadenie vyzerá celkom dobre! Uznali to zrejme aj Číňania, ktorí si chceli kúpiť toto zariadenie za ľudových 257 $, no žiaľ sa ho dočkalo len malé percento z nich. Nokia však nezanevrela ani na 546 000 ďalších záujemcov a tak pripravuje druhú vlnu predaja. Majú čo robiť aby dokázali pokryť záujem!