Pokiaľ patríte medzi fanúšikov spoločnosti Apple, zrejme sledujete aj popularitu jednotlivých zariadení. Nie je žiadnym tajomstvom, že iPhone 12 je extrémne úspešný produkt. K dispozícii je v štyroch samostatných verziách a zákazníkov neláka len na moderné technológie ale aj na nádherný hranatý dizajn.
Ako uvádzajú analytici zo spoločnosti Counterpoint Research, Apple je s predajmi tohto modelu až extrémne úspešné. Nedokazoval to iba šialene vysoký dopyt na prelome rokov 2020 a 2021 ale aj dáta, ktorými disponujú a spracovali ich do prehľadnej správy.
Podľa nej dosiahol iPhone 12 už 100 miliónov predajov a uzavrel supercyklus, ktorý sme naposledy videli na prelome rokov 2014 a 2015, keď sa do predaja dostal iPhone 6 a iPhone 6 Plus. Uvedený predaj bol aktuálny ku aprílu, čo znamená, že dnes sú už čísla na vyššej úrovni.
Ak by sme to porovnali s predošlým iPhonom 11 a iPhonom 11 Pro, zistili by sme, že Apple minulý rok dosiahlo rovnaký výsledok až o 2 mesiace neskôr. Nezabúdajme, že taktiež išlo o veľmi populárny a vydarený model, ktorý zostáva v predaji do dnešných dní (v podobe dostupnejšej verzie).
OLED displeje a super-rýchly 5G internet
Analytici sa samozrejme pozreli aj na konkrétne dôvody, pre ktoré je iPhone 12 vo svete tak populárny. V roku 2014, pri iPhone 6, išlo predovšetkým o väčší 4,7″ a 5,5″ displej. Tentokrát je v tom taktiež displej, no nie jeho veľkosť ale technológia.
Ako iste viete, každý iPhone 12 vrátane lacnejších modelov má k dispozícii OLED, ktorý po dlhých rokoch vystriedal energeticky náročnejšie a menej obľúbené LCD. Ľudia si teda užívajú perfektné zobrazenie s vysokým rozlíšením aj na lacnejších verziách, čo doposiaľ nebolo možné.
Druhým hlavným dôvodom je podpora 5G pripojenia, ktoré zatiaľ nie je samozrejmosťou všade vo svete, no ľudia si naň vo väčších mestách začínajú zvykať a požadujú kompatibilný hardvér.
Napíšte nám do komentára 2 hlavné dôvody, prečo ste si minulý alebo tento rok zakúpili jeden z modelov iPhonu 12 vy. Tešíme sa na všetky vaše názory a reakcie.