Ak by si chcel predávať milióny produktov denne tak ako Apple, asi by si musel použiť aj tak dobrý a hlavne silný marketing, aký používa a vlastní firma s nakúsnutým jablkom v logu. Ten samozrejme nie je len tak hocijaký, je veľmi špecifický a funguje. Ľudia reklamy od Apple doslova milujú a rovnako tak budú milovať aj túto, kde si v hlavnej úlohe zahral aj sám Frankenstein s iPhonom!

Frankenstein

Ako asi vieš, taký Frankenstein si veľa kamarátov za svoj život asi nenašiel. Ľudia sa ho skôr boja a kvôli jeho netradičnému vzhľadu aj majú prečo. Doba ale pokročila. Dnes je Frankenstein moderný muž, aj keď zub času na ňom už predsalen vidno. Dnešný Frankenstein má totižto iPhone a aktívne ho používa. Rovnako tak používa aj jeho výkonné reproduktory, ktoré dokážu veľmi slušne ohlučiť priestor naokolo.

- Reklama -

Nakoľko ho žiaľ niekto nemal rád a Frankenstein si chcel nájsť kamarátov, rozhodol sa prísť na námestie medzi ľudí ku Vianočnému stromčeku, aby zaspieval koledu. Čo ale čert nechcel, keď sa k ľuďom blížil a predieral sa cez nich, reakcie boli hlúpe. Akonáhle si ale na svoj krk nasadil dve žiarovky a pokúsil sa spievať, všetci ostatní sa pridali. Reklama nemá za účel predvádzať čo nový iPhone dokáže. Jej účelom je ukázať nám, že keď ľudia otvoria svoje srdcia a sú k sebe lepší, všetci sú zrazu akýsi šťastnejší.

Frankenstein má v tejto reklame dobrý úmysel a hlavne má iPhone. Prednedávnom Apple vydalo ešte jednu veľmi zaujímavú reklamu, ktorá sa nám naozaj veľmi páčila. Týkala sa počítača MacBook a sami sme povedali, že je možno aj najlepšia za celý rok. Táto od nej nemá ďaleko, je totižto dojemná. Možno, že v období Vianoc sa bude jablková spoločnosť doslova predbiehať v tom, ktorá jeho reklama bude najlepšia!

https://youtu.be/aFPcsYGriEs

- Reklama -
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

1 komentár

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here