Apple je firma, ktorá nie je len o fantastických nápadoch a produktoch ale aj o prvotriedne zvládnutom marketingu. Dôkazom toho je aj fakt, že reklamy, ktoré sú niekoľko posledných rokov vydávané natáča a tvorí špecializovaný tím priamo v spoločnosti a nie externá firma tak ako tomu býva zvykom. Pozri 4 nové spoty na reproduktor HomePod!

HomePod

Domáca stanica, ktorá sa navonok tvári ako reproduktor sa pomaličky dostáva do predaja. Okrem perfektnej kvality zvuku dokáže HomePod aj pomôcť. Stačí sa ho opýtať v mene Siri a veľmi rád vám odpovie. Ideálne to môže byť napríklad počas varenia, kedy má človek špinavé ruky a kým by niečo našiel na internete musel by si ich umývať. Takto stačí iba otvoriť ústa a o ostatné sa postará umelá inteligencia.

Keď sa nejaký produkt dostáva do predaja, treba ho aj patrične spropagovať a tu už nastupuje špičkové marketingové oddelenie spoločnosti Apple, ktoré vie presne ako veci v technologickom svete fungujú. Predstavujeme vám 4 nové spoty, ktoré Apple vydalo len prednedávnom a ukazujú nové zariadenie, ktoré je už možné kúpiť v niektorých kútoch sveta. To kedy bude u nás zatiaľ žiaľ nevieme, no pokiaľ nebude Siri po Slovensky, asi ho tu nebude mať veľký zmysel predávať!

https://youtu.be/5htW8mi7rnE

https://youtu.be/t9WTrzEkCSk

https://youtu.be/45zPQ3fNIUs

https://youtu.be/bt2A5FuaVLY

Prečítajte si tiež  Nový výskum odhalil, že hodinky Apple Watch dokážu presne predpovedať úroveň stresu
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.