Jablková spoločnosť má vlastné oddelenie, ktoré pre ňu natáča a tvorí reklamy. Marketing je naozaj špičkový a ukážkový. Dnes sa môžeme pozrieť na novu reklamu, ktorá je toho dôkazom. Toto je Apple a perfektná reklama na AirPods.
Apple a perfektná reklama na AirPods.
V jednoduchosti je krása. Aj tak by sa dala opísať nová reklama spoločnosti Apple. Jej názov je „Bounce“ a natočená je komplet v čiernobielych farbách. Na začiatku človek sedí v izbe a evidentne sa nudí. Následne sa ale postaví, zoberie svoje AirPods z púzdra, ktoré je položené na bezdrôtovej nabíjačke a okamžite mu začne hrať skladba „I Learned Some Jazz Today“. To mú okamžite dodá energiu a začne sa malé dobrodružstvo.
Na pohľad tvrdé plochy sú zrazu mäkké a človek tu skáče ako na trampolíne. Apple sa snaží emócie vyjadriť iným spôsobom, ako to robia ostatní. Reklamou útočí na vašu náladu. Propaguje tu nie len to, že nové dobíjacie púzdro pre AirPods sa dá položiť na bezdrôtovú podložku ale aj to aký neobmedzený pohyb vlastne slúchadlá bez káblov človeku poskytujú. Predsa len klasické káblové slúchadlá môžu zavadziať a byť nepohodlné, hovoríme najmä o prípadoch, kedy sa do nich zapletiete.
Čo poviete na reklamu? Páči sa vám akým spôsobom Apple propaguje svoje produkty? Všimnite si, že nikde nie je napísané akú dlhú výdrž AirPods ponúkajú, aký výkonný procesor sa v nich skrýva a ani žiadne iné podrobné parametre, ktoré v podstate už všetci vieme. Je tu ukázané čisto to aké sú pohodlné a aké je jednoduché ich používať čo by malo byť najväčším dôvodom na ich kúpu.
Ešte dodáme, že Apple predstavil aj reklamu „Keep track of how you spend your time“. Tou poukazuje na možnosti sledovania aktivity na vašom iPhone v nastaveniach alebo formou widgetov. Túto funkciu má už iOS 12. Samozrejmosťou bude aj v iOS 13.
zdroj: macrumors