Rok 2014, Apple predstavuje hodinky Apple Watch vo verzí Edition. Všetci sa tomuto kroku čudovali, hodinky Apple Watch mali konkurovať Rolexkám. Nepodarilo sa to. Prečo? A čo tým Apple získalo sa dočítač v tomto článku.

1Pre Apple to možno nebol až taký drahý špás

Apple Watch mali konkurovať Rolexkám, skončilo to fiaskom - svetapple.sk
Zamyslenie na koniec – svetapple.sk

No ak ste si celú dobu mysleli, že Apple na tom veľmi prerobil, nesúhlasíme. Ak ste pozorne čítali celý článok, určite ste zaznamenali, že výrobná hodnota zlata + hodiniek nemusela výrazne presiahnuť sumu 1000-1500$.

Pokiaľ prirátame marketing, ktorý dokázali po celom svete vyvolať, zistíme, že na tom možno aj dobre zarobil. Bola to len verzia, nie samostatne vyvíjaný produkt. Medializácia bola ale mimoriadne silná a keď ju už Apple nepredalo, zrazu hodinky bez slova skončili a nahradili ich hliníkové zlaté a ružovo zlaté verzie. Práve tie sa možno vďaka Apple Watch Edition predávali ako huby po daždi. Apple Watch mali konkurovať Rolexkám, skončilo to fiaskom, teraz už všetci vieme prečo.

zdroj: idropnews

Môže ťa zaujímať
Ďalšie
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.