Rok 2014, Apple predstavuje hodinky Apple Watch vo verzí Edition. Všetci sa tomuto kroku čudovali, hodinky Apple Watch mali konkurovať Rolexkám. Nepodarilo sa to. Prečo? A čo tým Apple získalo sa dočítač v tomto článku.
1Pre Apple to možno nebol až taký drahý špás
No ak ste si celú dobu mysleli, že Apple na tom veľmi prerobil, nesúhlasíme. Ak ste pozorne čítali celý článok, určite ste zaznamenali, že výrobná hodnota zlata + hodiniek nemusela výrazne presiahnuť sumu 1000-1500$.
Pokiaľ prirátame marketing, ktorý dokázali po celom svete vyvolať, zistíme, že na tom možno aj dobre zarobil. Bola to len verzia, nie samostatne vyvíjaný produkt. Medializácia bola ale mimoriadne silná a keď ju už Apple nepredalo, zrazu hodinky bez slova skončili a nahradili ich hliníkové zlaté a ružovo zlaté verzie. Práve tie sa možno vďaka Apple Watch Edition predávali ako huby po daždi. Apple Watch mali konkurovať Rolexkám, skončilo to fiaskom, teraz už všetci vieme prečo.
zdroj: idropnews