Spoločnosť Slovak Telekom zverejnila na svojej Facebookovej stránke príspevok, v ktorom informuje všetkých svojich zákazníkov o rozsiahlom kybernetickom útoku, ktorý sa odohral počas nedele 26. júna 2022.

Operátor už podniká viaceré analýzy na vyhodnotenie všetkých dopadov útoku a zároveň realizuje množstvo aktivít pre obnovenie svojich interných systémov. Slovak Telekom tvrdí, že sa snaží, aby mohli zákazníci aj naďalej využívať všetky služby bez akýchkoľvek obmedzení, či už ide o mobilné paušály, predplatené služby, pevný internet alebo TV služby.

Každopádne však dopĺňa, že počas útoku boli zasiahnuté interné IT systémy, bez ktorých nemôže správne pracovať Web a ani Telekom mobilná aplikácia. Pravdepodobne sa teda pri ich otvorení stretnete s informáciou ohľadom kybernetického útoku (viď foto nižšie).

Telekom kybernetický útok
Takto informuje Slovak Telekom o kybernetickom útoku na svojej stránke – svetapple.sk

V rámci riešenia problémov tiež spoločnosť limitovala telefonické linky (služby zákazníkom a rovnako aj helpdesk) a predajne síce otvorila, no momentálne fungujú len v obmedzenom režime, dokým nedôjde k obnoveniu zasiahnutých IT systémov.

Firma však prisľúbila, že jej tímy pracujú na odstránení všetkých problémov celú noc a deň a snažia sa dostať všetky systémy do prevádzkyschopného stavu tak, ako to bolo doposiaľ. Pokiaľ sa dozvieme niečo nové, budeme vás samozrejme informovať.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner

Prečítajte si tiež  Šéf Apple Tim Cook prezradil, či sa už chystá na dôchodok: O nástupcovi má vraj jasné predstavy
Môže ťa zaujímať
- Reklama -