Kamerový systém vlajkovej lode Apple v podobe iPhone 13 Pro a 13 Pro Max disponuje takmer bezkonkurenčnou kvalitou, o čom sme sa presvedčili aj v našej recenzii. Gigant z Cupertina je na kameru nových modelov obzvlášť hrdý a preto prináša nový diel z reklamnej kampane „Shot on iPhone„.

Prečítajte si tiež  Recenzia iPhone 13 Pro: Skutočný profesionál telom i dušou

Novým prídavkom do kampane sa stáva krátky film s názvom „Life is But a Dream„, ktorý vytvoril juhokórejský režisér Park Chan-wook, známy hlavne vďaka snímkam Oldboy, The Handmaiden alebo Lady Vengeance.

Tento 21-minútový film vznikol na objednávku spoločnosti Apple a rozpráva príbeh hrobára, ktorý potrebuje drevo na stavbu rakvy pre hrdinu svojej dediny. Vykope opustený hrob, čím prebudí ducha dávneho šermiara a akcia sa môže začať.

Spoločnosť Apple okrem samotného filmu na svojom profile zdieľala aj „making of“ video, ktoré zachytáva ako Park a jeho filmový štáb využili funkcie iPhonu 13 Pro na vytvorenie krátkeho filmu.

„Shot on iPhone“ je dlhodobá reklamná kampaň spoločnosti Apple, ktorá má za úlohu poukázať na kvality foťákov a kamerového systému jablkových smartfónov. Naposledy spoločnosť Apple zdieľala krátky film od čínskeho režiséra Zhanga Menga na oslavu čínskeho nového roka.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner

Môže ťa zaujímať
- Reklama -