Okrem špičkových produktov poznáme pri Apple aj perfektne zvládnutú marketingovú stratégiu. Predstavitelia tejto spoločnosti skrátka poznajú návod na dobre zvládnuté reklamy, ktorými nás oslovia aj bez toho, aby nás otravovali niekde v televízii či medzi videami na YouTube. Takto sa Applu najnovšie podarilo spropagovať nový iMac Pro.

4 nové videá

Kreatívci v marketingovom oddelení spoločnosti Apple evidentne dostali za úlohu vymyslieť rafinované a výstižné reklamy, ktorými by Apple mohlo spropagovať najnovší iMac Pro. Pustili sa teda do toho a z tejto práce sú k dnešnému dňu známe 4 prepracované výsledky. Nové videá ukazujú, ako sa dá využívať iMac Pro každý jeden deň na profesionálne účely. Ako sa ukazuje, hlavná cieľová skupina boli v tomto prípade umelci, ktorí očakávajú od svojho počítača na svoju prácu naozaj obrovský výkon.

Používajú pri nej totižto aj 3D animácie, ktoré treba renderovať. Nie je to však iba o animáciách. Hoci grafické programy hravo zvládne aj základný iMac. Pri takto silnom počítači sa robí všetko ľahšie. Od strihania videa až po editáciu fotiek. Nie j to žiadna hračka pre Apple nadšencov, skôr profesionálny pracovný spoločník.

https://youtu.be/KTyyzgwP4uA

https://youtu.be/L1DK0NGxlC8

https://youtu.be/9saBjL0TSyY

https://youtu.be/kO7hsLvduEM

 

Prečítajte si tiež  Apple TV+ na rok zadarmo môžete využiť 90 dní od nákupu zariadenia.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.