Určite si veľa z vás všimlo fakt, že naša stránka spolupracuje spolu so servisnou sieťou PCexpres. Sem tam pridáme nejaké to video, sem tam nejaký ten článoček a niekedy zdieľame na Facebooku nejaké obrázky. Tento článok by som ale napísal rád nezávisle na tom, či spolupracujeme alebo nie. Tento článok píšem na základe vlastnej skúsenosti a toho, v čom vidím najväčšiu výhodu v návšteve tohto servisu. Je jedna a pomerne stručná poďme teda na to!

“Niečo sa pokazilo, čo teraz?”

Nie všetko je 100%, a rovnako tak nie je dokonalá technika od Apple a ani od Samsungu. Všetko sa raz môže pokaziť. Tak či onak, stáva sa to denne a sú tisícky prípadov ľudí, ktorí jednoducho nevedia, čo majú v takejto situácii robiť. Často robia jednu chybu, ktorú som robil aj ja sám, chodia do predajní kde telefón kúpili aj po skončení záruky a predajca následne pošle toto zariadenie do autorizovaného servisu.

- Reklama -

Toto riešenie je síce najtypickejšie, avšak má dve obrovské nevýhody, prečo sa absolútne neoplatí. Poďme teda pekne poporiadku. Začneme asi tvojim časom. Všetci žijeme rýchly život a je doslova nevyhnutné, aby sme mali telefón neustále pri sebe. Ja sám si neviem predstaviť, že by som musel fungovať niekoľko týždňov bez svojho smartfónu.

Samozrejme je to extrémny prípad, autorizovaný servis sa dá vyhľadať aj jednotlivo, avšak na to človek musí byť v nejakom meste, kde sa práve takýto servis nachádza. Aj tak však treba rátať s tým, že táto oprava môže trvať niekoľko dní a na to človek proste nemá čas. Výhoda PCexpresu je tá, že tu človek príde a väčšina servisných úkonov prebehne na počkanie.

Mám napríklad osobnú skúsenosť s výmenou displeja. Tá trvala počas 2 prípadov maximálne do pol či trištvrte hodiny. To je akurát čas na to, aby človek prešiel po nákupnom centre a ešte vybavil veci, ktoré potrebuje vybaviť. Dnes som bol v servise vymeniť Home Button. Koľko to trvalo? Samotná výmena možno 2-3 minúty. Išlo o iPhone 6, teda relatívne nový smartfón.

Druhá výhoda tohto je potom v cene. Netvrdíme, že neautorizovaný servis je práve lacná záležitosť, no oprava ťa vyjde lacnejšie ako v autorizovanom servise. Ako som sa dozvedel, v autorizovanom servise ti častokrát zaúčtujú a vymenia aj položky, ktoré vôbec nie sú potrebné na výmenu a drahšia je rovnako tak cena práce a samotných dielcov.

To, čo už ale človek preferuje je samozrejme každého subjektívna vec. Ak nevieš čo robiť v príapde poruchy na tvojom smartfóne, tablete či MacBooku, osobne ti odporúčam mimo akéhokoľvek plateného PR práve PCexpres, kde ti vždy ochotne pomôžu a vyriešia tvoj problém.

Ja sám mám so servisom dobré skúsenosti a zatiaľ som nepočul negatívne reakcie. Výborný je aj prístup chalanov, technikov. Vedia čo robia a sú milí a komunikatívni. Návšteva je teda príjemná, rýchla a aj cenovo dostupná!

DSC_5612

- Reklama -
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.

4 KOMENTÁRE

  1. Moje skúsenosti s PCExpres … dával som si u nich vymeniť nabíjaci konektor v notebooku. Všetko prebiehalo v poriadku aj oprava teda kvázy výmena prebehla behom pár hodín (zvláštne hh asi mali akurát kus na sklade). Problém nastal až keď som prišiel domov. Pri dávani notebooku do servisu odo mňa pýtali heslo aby si mohli v nadstaveniach ani kuknuť diagnostiku alebo čo … neriešil som. Ale prišiel sim teda domov zapnem notebook a pozerám že mám čas a dátum z minulého týždňa a keď som si pozrel zložky s osobným obsahom ulazovali mi posledné otvorenie pred hodinou. Technik ale asi zabudol prehodiť čas nazad aby to zamaskoval dôkladnejšie. Zásadne tým porušili ochranu osobného súkromia a nikdy by som tam preto nešiel opraviť ani žehličku.

  2. ´Mozem potvrdit,nezodpovedna firma skoro vo vsetkom.Ide im len o predaj obalov a prislusenstva.Odborníkov nemajú ani náhodou a to uz ani nehovorím aký odpad používajú náhradné diely

  3. Ja som tento “servis” potreboval navštíviť niekoľkokrát, žiaľ vždy s negatívnym výsledkom. Začalo to ešte kedysi dávno, ked som potreboval vymeniť rozbitý display na mojom IPhone 4. Babráci z PCexpres Nitra mi display síce vymenili, no pri telefonovaní (po priložení telefónu k uchu) display už nezhasínal tak ako ten pôvodný a dotykom ucha si veselo telefón prepínal čo uznal za vhodné – stlmil, alebo podržal hovor, vysunul klávesnicu.., alebo hovor sám ukončil. Boli to zbytočne vyhodené peniaze za opravu. Po 4. reklamácií ma to už prestalo baviť. “ODBORNICI” sa tvárili že im to vraj nerobí a že to ja neviem telefonovať.
    Po poslednej (4.reklamácií) som si dokonca všimol (nanešťastie až doma) že mi chýba dokonca ten “šuflík aj so SIM kartou”. Po príchode do “servisu” ešte v ten deň samozrejme tvrdili že oni to nevytratili, a že si môžem u nich zakúpiť náhradný šuflíček..
    Teraz mám u nich v oprave notebook značky DELL. Je tam už niečo vyše mesiaca. Čakám čo sa bude diať a či sa mi niekto z týchto “superodborníkov” vôbec ozve tak ako sa na seriózny servis patrí.
    Pre mňa je táto gruppa mladých samoukov zatiaľ len veľkou hanbou..

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here