Pokémon GO je šialená hra súčasnej doby. Je to mánia, ktorej podľahli už milióny a milióny používateľov po celom svete. Každý si chce uloviť Pokémona svojho detstva a každý chce byť v tejto hre najlepší. Hoci ten základný ošiaľ už celkom utíchol, mánia stále pokračuje a na uliciach hrá hru stále kopa ľudí. Vývojári tiež pridávajú vylepšenia, aby postupne neprestala nikoho nudiť. Autori dobre zarobili, ale nie sú jediní, kto dobre zarába. 

Externé batérie

Pokémon Go je ošiaľ, ktorý nielen mnohým píli nervy tým, že vôbec existuje, ale samotným hráčom píli nervy tým, že si hru nemôžu zahrať neobmedzene. Prečo? Nie je to preto, že by nemali čas, všetok voľný čas jej totižto venujú, ale problém je skôr v tom, že hra je veľmi energeticky náročná a tiež je veľmi náročná aj na mobilné dáta. Na to aby si mohol hrať čo najdlhšie potrebuješ telefón s čo najlepšou výdržou. To je síce pekné, no iPhone medzi takéto smartfóny určite nepatrí a to ani ten väčší s označením Plus.

Vybíja sa skrátka príliš rýchlo a používatelia nevedia, čo majú robiť. Presne preto začali svoje problémy riešiť pomocou prenosných, externých nabíjačiek. Takéto nabíjačky sa používajú veľmi často. Sú maličké, ľahké, spratné a telefón dokážu nabiť až na 100%, čiže majú fantastickú funkcionalitu. Vzhľadom na to, že hra Pokémon Go si za hodinu hrania pokojne vypýta aj 40%-50% tvojej baterky, powerbank je v tomto prípade doslovnou nutnosťou. Nenasvedčuje tomu len teória ale aj prax. Predaje prenosných nabíjačiek v USA rapídne stúpli.

Medziročný nárast predajov externých nabíjačiek je v USA presne 101%! To je naozaj dosť a tiež to nie je náhoda. Fenomén Pokémon Go sa pod tým významne podpísal. Treba totižto podotknúť, že v USA má iPhone skoro každý, a presne preto nikomu tá baterka príliš dlho nevydrží. Znamená to teda, že Pokémon GO vlastne tak trochu aj podporuje ekonomiku. Rastú predaje externých nabíjačiek, rôznych gadgetov a tiež aplikácií, ktoré pomáhajú v hľadaní Pokémonov. Je to samozrejme asi trošku prehnané tvrdenie, ale znie to celkom vtipne, že obyčajná hra dokáže mať vplyv na celosvetové média, predaje rôznych gadgetov a podobne.

Pokémon Go - svetapple.sk

Uvidíme čo bude ďalej

Uvidíme čo bude ďalej, čo sa týka hry Pokémon GO. Fenomén tak trošíčku utíchol, respektíve utíchol ten prvotný „hype“. Neznamená to ale, že by bola hra menej populárna. Decká ale aj dospelí a na ulici ju hrajú stále nonstop. Svojich používateľov teda už má. Autori sa teraz musia snažiť, aby bola hra čo najzábavnejšia a aby nestratila ich priazeň. Sme teda zvedaví, ako si budú chcieť udržať priazeň fanúšikov. Istý Američan už vyzbieral všetkých Pokémonov a tak mohli mnohí stratiť motiváciu. Alebo nie?

Prečítajte si tiež  Návrat starej dobre funkcie: iPhone sa môže dočkať zobrazenia domovskej obrazovky na šírku

Pokémon Go - svetapple.sk

Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.