Po nedávnom veľkom celosvetovom rozšírení služby Netflix sme sa dočkali aj na Slovensku. Obsah Netflixu môžeš pokojne sledovať cez prehliadač, alebo cez aplikácie pre rôzne systémy. My sme si, ako inak vybrali tú pre iOS.

Netflix

Čo vlastne Netflix je? V skratke povedané, prostredníctvom platených balíkov mesačného členstva máš prístup k celému obsahu, čiže hlavne k filmom a seriálom. Pre lepšiu predstavu, Netflix je také Apple Music ale s filmami. Platíš mesačne a pozeráš koľko chceš. Zatiaľ je však obsah dosť okresaný, len v anglickom jazyku alebo s titulkami napr. aj v nemčine. Bohužiaľ, na slovenčinu ešte nebol čas.

Začíname

Ale späť k appke Netflix pre iOS. Po úspešnom zaregistrovaní a prihlásení sa do Netflixu si z ponuky vyberieš filmy, ktoré sú ti blízke, aby boli návrhy ďalších titulov podobné. Bude vytvorený tvoj profil s menom, spolu s detským profilom, ktorý obsahuje obsah výlučne pre deti. Profily môžeš následne ďalej upravovať.

Po výbere na domovskej obrazovke je zobrazený zoznam titulov, ktoré by sa ti mohli páčiť. Ak si zapneš nejaký seriál a dopozeráš ho trebárs 13 minút pred koncom a aplikáciu zavrieš, pri ďalšom otvorení bude tento seriál v ponuke „Continue Watching“ spolu so znázornením času, ktorý si danú časť sledoval. Vedľa tohto zobrazenia sú dostupné informácie o titule, medzi ktoré patrí popis, hodnotenie, vekové obmedzenie a zoznam sérii a epizód seriálu s trvaním.

Prehrávanie

Prehrávač je jednoduchý s klasickým ovládaním, kde okrem iného v hornej lište nájdeš zoznam epizód alebo výber jazyka titulkov. Šípka dozadu ťa prepne do predchádzajúcej stránky. Môžeš si napr. vytvárať zoznamy obľúbených filmov či seriálov, prechádzať návrhy podobné tým, ktoré si uviedol na začiatku alebo sledovaným titulom. V hlavnom menu nájdeš prepínač profilov, žánre, nastavenia účtu (prepne sa do Safari) a pomoc. Vedľa nápisu Netflix je vyhľadávacie pole.

Záver

Aplikácia Netflix je jednoduchá, prehľadná, veľmi ľahko ovládateľná a hlavne rýchla. Za pár dní som si ju zamiloval a patrí jej miesto na prvej ploche v mojom iPhone. Sklamaním však môže byť absencia slovenčiny v seriáloch a filmoch, rovnako aj v titulkoch. To by sa však časom malo zmeniť, keďže cieľom spoločnosti Netflix je prinášať ľuďom dostatok lokalizovaného obsahu, ako aj lokálny obsah krajiny, v ktorej si prihlásený.

Naše hodnotenie: 90%

[appbox 363590051 appstore ]

Prečítajte si tiež  iPhone 15 má zvláštnu funkciu: Dokážete ho pripojiť na internet priamo ethernetovým káblom